ترامپ: کمتر از 100 هزار کشته به دلیل کرونا بدهیم بسیار خوب عمل کرده ایم

به گزارش وبلاگ ملیسا، رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری از احتمال ابتلای بیش از 2 میلیون آمریکایی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد و گفت اگر میزان مرگ و میر مبتلایان به کرونا در آمریکا کمتر از 100 هزار نفر شود بسیار خوب اقدام شده است.

ترامپ: کمتر از 100 هزار کشته به دلیل کرونا بدهیم بسیار خوب عمل کرده ایم

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ ملیسا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شامگاه یکشنبه (به وقت واشنگتن) برای نخستین بار اذعان کرد که میزان مرگ و میر در آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا ممکن است به 100 هزار نفر یا بیشتر برسد.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، وی که در کنفرانس خبری در کاخ سفید صحبت می کرد، در ادامه سخنانش گفت: اگر مجموع قربانیان ویروس کرونا در آمریکا کمتر از 100 هزار نفر شود همه ما بسیار خوب عمل کرده ایم.

رئیس جمهور آمریکا گفت که تصمیم گرفته تا دستورالعمل ملی فاصله اجتماعی را تا 30 روز دیگر و تا 30 آوریل (11 اردیبهشت) تمدید کند.

بر اساس دستورالعمل ملی فاصله اجتماعی، هرگونه تجمع در شهر ها با محدودیت روبرو خواهد شد.

ترامپ در ادامه سخنانش هشدار داد در صورتی که ما کاری انجام ندهیم تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به بیش از 2 میلیون نفر خواهد رسید.

یکشنبه شب به وقت تهران نیز، آنتونی فائوچی مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا که طی روز های اخیر همراه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس های خبری روزانه درباره شیوع ویروس کرونا حضور داشت هشدار داد که ممکن است میلیون ها شهروند آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شوند. (جزئیات بیشتر)

این مقام آمریکایی همچنین هشدار داد که این امکان وجود دارد که بین 100 هزار تا 200 هزار آمریکایی مبتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست بدهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ترامپ: کمتر از 100 هزار کشته به دلیل کرونا بدهیم بسیار خوب عمل کرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: کمتر از 100 هزار کشته به دلیل کرونا بدهیم بسیار خوب عمل کرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید