اولین فرمان رسمی ماشین بازی برای پلی استیشن 5 رونمایی شد

به گزارش وبلاگ ملیسا، کمپانی فناتک (Fanatec) از اولین فرمان ماشین بازی برای پلی استیشن 5 با نام Gran Turismo DD Pro رونمایی نموده است. این برند که در طول سال ها فرمان های گیمینگ مختلفی فراوری نموده با همکاری پلیفونی دیجیتال به عنوان شرکت سازنده بازی گرن توریسمو 7، این فرمان را در تاریخ 4 مارس 2022 (13 اسفند 1400) همراه بازی عرضه خواهد نمود.

اولین فرمان رسمی ماشین بازی برای پلی استیشن 5 رونمایی شد

این فرمان با قطعات خود، فرمان های گیمینگ مسابقه ای با قیمت پایین تر را کنار می گذارد تا فرمانی بسیار نرم تر، با بازخورد نیروی بیشتر و دقیق تری ارائه کند و این کار را با مقدار ای کوچک هم انجام می دهد. فرمان GT DD Pro به صورت استاندارد 5 نیوتن متر گشتاور ارائه می نماید، اما با استفاده از کیت Boost 180 که به صورت جداگانه فروخته می گردد، می توان این گشتاور را تا 8 نیوتن متر افزایش داد. شمایل فرمان با لوگوی سری بازی های گرن توریسمو و با تمام دکمه های پلی استیشن همان طور که انتظار دارید، پوشانده شده است. چهار ضامن رنگی هم وجود دارند تا بتوانید در حین مسابقه تنظیمات خودرو را تغییر دهید. در بالای بدنه اصلی فرمان، یک صفحه نمایش OLED سفید و یک نوار RevLED برای ارائه بازخورد در مورد عملکرد خودرو و تنظیماتی که شما در حال اجرا آن هستید هم قرار دارند. در نهایت به پدال ها می رسیم. این فرمان شامل مجموعه ای از دو پدال می گردد که می تواند با یک کیت تونینگ، کیت کلاچ و کیت لودسل برای هواداران توسعه داده گردد.

اگرچه Gran Turismo DD Pro به شدت با در نظر گرفتن طراحی کنسول پلی استیشن 5 و بازی گرن توریسمو 7 به بازار عرضه خواهد شد، اما این فرمان با پلی استیشن 4 و بازی های اصلی و شناخته شده مسابقه ای روی رایانه های شخصی هم سازگار است. Gran Turismo DD Pro هم اکنون با قیمت 699.95 یورو در دسترس است. در صورتی که قصد داشته باشید از امکانات بیشتری بهره مند شوید، قیمت این فرمان تا 969.85 دلار افزایش پیدا خواهد نمود.

همان طور که گفته شد بازی گرن توریسمو 7 در 13 اسفند برای کنسول های پلی استیشن 4 و 5 منتشر می گردد. این اثر هم همچون بسیاری از بازی های این روزها میان نسلی خواهد بود و برای ارتقای آن به کنسول های نسل تازه، باید هزینه 10 دلاری آن را بپردازید. پلیفونی دیجیتال به تازگی مجموعه ای از ویدیوهای پشت صحنه بازی را منتشر نموده است تا ویژگی هایی مانند تنوع خودروهای بازی را که به عدد 400 می رسند، به نمایش بگذارد.

لازم به ذکر است که استودیوی سازنده از همان لحظه ای که بازی گرن توریسمو 7 را معرفی کرد، از آن به عنوان یک تجربه سنتی از این سری یاد کرد. در واقع کازونوری یاماچی به عنوان رییس استودیوی پلیفونی دیجیتال بیان نموده که این بازی در بخش کمپین به ریشه های خود باز خواهد گشت. بعلاوه پشتیبانی از کنترلر دوال سنس هم به طور کامل برنامه ریزی شده است.

منبع: tsa

منبع: دیجیکالا مگ

به "اولین فرمان رسمی ماشین بازی برای پلی استیشن 5 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین فرمان رسمی ماشین بازی برای پلی استیشن 5 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید