همه اخبار و مقاله ها

ببینید؛ از بازی تازه خالق Dragon Age برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد

استودیوی Yellow Brick Games به تازگی از بازی اکشن ماجراجویی Eternal Strands برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

18 فروردین 1403

طرز تهیه خاگینه خرما به روش تبریزی

خاگینه خرما یکی از دسرهای سنتی و خوشمزه ایرانی است که با استفاده از مواد اولیه ساده و در دسترس، طعمی بی نظیر و خاطره انگیز ایجاد می نماید. این دسر که تلفیقی از خرما و زعفران است، می تواند در مهمانی ها، مناسبت های خاص و یا به عنوان یک شیرینی لذت بخش بعد از...

26 اسفند 1402

جاهای دیدنی بندر دیر

در این مطلب از خبرنگاران با جاهای دیدنی بندر دیر آشنا می شویم و اطلاعات لازم برای سفر به بندر دیر را برایتان می نویسیم.

10 اسفند 1402

طرز تهیه موچی ژاپنی در خانه

موچی یک کیک برنجی شیرین است که در انواع مختلف شیرین یا شور در غذاهای ژاپنی یافت می گردد. در طول سال نو ژاپنی، سنتی به نام موچیتسوکی در بین مردم این کشور وجود دارد، که همان فرآیند پر زحمت بخارپز کردن برنج شیرین و چسبناک و سپس کوبیدن آن برای تهیه موچی (کیک...

5 اسفند 1402

چرا گوشی شیائومی به وای فای وصل نمی شود

سوالی بدتر از این نیست: چرا گوشی شیائومی به وای فای وصل نمی شود؟

21 بهمن 1402

درمارولر چیست و چگونه باید از آن برای پوست و مو بهره ببرید؟

درمارولر می تواند به نرم شدن بافت پوست و کاهش تجمع رنگدانه ها در بافت ها یاری کند. روندهای سطح حرفه ای برای ایجاد پیشرفت های چشمگیر ضروری هستند اما درمارولرهای خانگی به جذب محصولات مراقبت پوستی یاری می نمایند. امروزه، بسیاری از رویه هایی که زمانی در مطب...

24 دی 1402

طراحی عجیب دوربین های یک تلفن همراه خبرساز شد، عکس

زومیت نوشت: رندر جدیدی از گوشی اوپو فایند ایکس 7، طراحی عجیب این گوشی را نشان می دهد.

25 آذر 1402

باید یک گفتمان توسعه گردشگری در استان مازندران ایجاد گردد

ایرنا/ براساس سخنان استاندار مازندران، باید یک گفتمان توسعه گردشگری در استان مازندران ایجاد گردد.

15 آبان 1402

رونالدو از شرایط چمن آزادی ناراضی است؟

به نظر می رسد کریستیانو رونالدو با حضور روی چمن استادیوم آزادی ناراضی است.

29 شهریور 1402

واکنش جالب بازیکن تیم ملی بعد از تماشا پای بیرانوند

بیرانوند از جام جهانی 2022 تا امروز بدشانسی های عجیبی را تجربه نموده و در یک آمار غیرمنتظره در سه بازی تیم ملی در مدت اخیر در همان نیمه نخست تعویض شده است. بیرو که در بازی تیم ملی مقابل انگلیس در جام جهانی با برخورد به یار خودی و مصدومیتش باعث شد کی روش دو...

18 شهریور 1402

وداع گرم اروپا با اسکی

تغییرات اقلیمی و گرمایش دنیا، آینده یکی از محبوب ترین تفریحات زمستانی اروپا را به چالش کشیده است و اگر وضع همینطور ادامه پیدا کند، احتمالا نیمی از ظرفیت اسکی کردن در اروپا از بین خواهد رفت.

10 شهریور 1402

سایبان چتری و انواع آن

سایبان چتری و انواع آنچتر باغی یا هماه سایبان ویلا یکی از کاربردیترین تجهیزات ویلایی برای تابستان میباشد. فرض کنید در گرمای تابستان کنار استخر بر روی یک تخت ساحلی دراز کشیده ایید وو اینجاست که وجود یک سایبان ضروری میشود.استراحت در هوای آزاد، وقت گذراندن...

26 مرداد 1402

قاسم پور هنوز روی تشک نیامده!

کامران قاسم پور که در تاریخ 29 خرداد 1402 در جریان تمرینات تیم ملی کشتی آزاد دچار تشدید آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران شد هنوز برای تمرین کشتی روی تشک نیامده و این احتمال وجود دارد که به اردوی بعدی موکول گردد.

15 مرداد 1402

سرقت خشونت آمیز از خانه دروازه بان

جان لوئیجی دوناروما دروازه بان پاری سن ژرمن و نامزدش، قربانی یک سرقت خشونت آمیز شده اند. سرقتی که رسانه فرانسوی Actu 17 آن را اولین بار تایید کرده و رسانه های ایتالیایی هم به آن پرداخته اند.

30 تیر 1402

منصوری به سراغ پورشه رفت، تیونینگ پورشه 911 توربو S، عکس

منصوری پس از تیونینگ محصولات متعدد مرسدس بنز و لامبورگینی و رولزرویس، به سراغ پورشه رفته است.در این پروژه روی پورشه 911 توربو S تغییراتی همه جانبه اعمال شده و نام P9LM EVO 900 برای آن برگزیده شده است.

30 تیر 1402

حل مشکل متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ، این هفته منتظر پیامک واریز وجه باشید

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با تاکید بر حل مشکل متقاضیانی که خودرو خود را اسقاط نموده بودند، از ارسال پیامک برای شروع فرآیند واریز وجه در هفته جاری برای مشتریان اطلاع داد.

14 تیر 1402

7 راه چاره برای تقویت حافظه کوتاه مدت

همه افراد فراموشی لحظه ای بعضی اتفاقات را تجربه می نمایند؛ اگرچه این اتفاق کاملا طبیعی است، اما برای عده ای هم می تواند ناامید نماینده باشد.

2 تیر 1402

هشدار هواشناسی در مورد وزش باد نسبتا شدید در 9 استان

هشدار هواشناسی در مورد وزش باد نسبتا شدید در روز آدینه در استان های سمنان، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، یزد، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، ایلام، خوزستان و بوشهر و در روز شنبه شرق و جنوب سمنان، خراسان رضوی، ایلام، خوزستان و بوشهر است.

27 خرداد 1402

انگار بمبی روی زندگی ام افتاد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، ارنو در جشنواره چارلستون گفت: از زمانی که برنده نوبل ادبیات شدم، نمی توانم بنویسم و عمل نوشتن همواره آینده من بوده است.

12 خرداد 1402

متن بلندبالای ریکاردو سا پینتو قبل از بازی با پرسپولیس

ریکاردو ساپینتو پس از صعود تیم پرسپولیس و قطعی شدن دربی در فینال جام حذفی متنی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و به نوعی به استقبال این دیدار حساس رفت.

6 خرداد 1402
تعداد: (1016)