تجهیز 75 خانه ورزش روستایی در استان ایلام

به گزارش وبلاگ ملیسا، علی شائی گفت:75 خانه ورزش روستایی به منظور فراهم سازی زمینه فعالیت های سالم، در نقاط روستایی استان ایلام تجهیز شدند.

تجهیز 75 خانه ورزش روستایی در استان ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ ملیسا ازایلام ،با حضور مظفر علی شائی، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام و جمعی از مسئولان محلی مرحله هفتم آئین تجهیز خانه های ورزش روستایی استان ایلام برگزار گردید.

مظفر علی شایی،مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در این آیین به اهمیت ورزش روستایی و توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان به این موضوع گفت: استان ایلام بیش از 550 روستا را در خود گنجانده است، که هدفگذاری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام بر تجهیز 100 خانه ورزش روستایی بوده، که با تجهیزی که امروز صورت میگیرد به تجهیز 75 خانه ورزش روستایی میرسیم و تمام کوشش خود را میکنیم که انشاله با حمایت های وزارت ورزش و جوانان به هدفگذاری اداره کل ورزش و جوانان خواهیم رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه از ترویج بازی های محلی در روستا ها سخن گفت و بیان داشت: بازی های بومی محلی استان تاریخچه ای کهن دارد و امروز کمتر روستایی در استان هست که این بازی ها را انجام دهد ما بر خود لازم میدانیم با احیای بازی های قدیمی به نسل نو فرهنگ کهن خور را معرفی کنیم .

او اضافه نمود:قهرمان هایی در دل روستا ها می باشد که باید استعداد یابی گردد و توسعه ورزش روستایی به صورت ویژه در دستور کار اداره کل و هیات روستایی و بازیهای بومی محلی واقع شده است.

انتهای پیغام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تجهیز 75 خانه ورزش روستایی در استان ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز 75 خانه ورزش روستایی در استان ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید