منصوری به سراغ پورشه رفت، تیونینگ پورشه 911 توربو S، عکس

به گزارش وبلاگ ملیسا، منصوری پس از تیونینگ محصولات متعدد مرسدس بنز و لامبورگینی و رولزرویس، به سراغ پورشه رفته است.در این پروژه روی پورشه 911 توربو S تغییراتی همه جانبه اعمال شده و نام P9LM EVO 900 برای آن برگزیده شده است.

منصوری به سراغ پورشه رفت، تیونینگ پورشه 911 توربو S، عکس

امیرمسعود عابدین: در قسمت جلویی، کاپوت ، لیپ و قسمت پایینی سپر، کاملا فیبر کربنی شده اند.ورودی های هوا برای بهتر خنک کردن، بزرگتر شده است.چراغ های LED تازه در کنار فلپ های جانبی برای نیروی رو به پایین بیشتر به چرخ های جلو، وجود دارند.

در نمای کناری ادوات فیبرکربنی بیشتری به چشم می خورد.برای بعضی از افراد، ممکن است همین زیاده روی در استفاده از مواد فیبرکربنی، کمی آزاردهنده باشد.

یک اسپویلر دوباله bonkers وجود دارد.یک دیفیوزر کاملا تازه به همراه 3 اگزوز در بخش عقب خودنمایی می نماید. است. و برای اطمینان از اینکه موتور، تمام هوا را دریافت می نماید، یک بخش تازه روی شیشه عقب وجود دارد.

منصوری بیان می نماید که انتخاب رنگ های بیرونی و داخلی قابل تنظیم هستند، از جمله انتخاب دو رنگ همانطور که در اینجا مشاهده می گردد.این مدل با رنگ مشکی به نمایش گذاشته شده است و مطمئناً چشم ها را به خود جذب می نماید، به خصوص که موضوع به فضای داخلی کشیده می گردد.

دوخت سفارشی با چرم و فیبر کربن فراوان همراه با رنگ سفید برای کابینی روشن، به ترکیب اضافه می گردد.نام Mansory در سراسر کابین دیده می گردد تا اطمینان حاصل گردد که سرنشینان دقیقاً سوار چه چیزی می شوند.

منصوری، توربوشارژرهای بزرگ تری را به توربوشارژرهای دوقلو پورشه 3.8 لیتری شش سیلندر تخت اضافه می نماید.یک اینترکولر تازه به همراه لوله های پایین 98 میلی متری، ارتقاء کامل سیستم اگزوز و تنظیمی برای کار کردن همه آن نصب شده است.در نهایت همه این ها منجر به فراوری 900 اسب بخار قدرت و 1008 نیوتون متر گشتاور می گردد.

زمان شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت، 2.5 ثانیه ذکر شده است، که فقط یک دهم ثانیه سریعتر از 911 توربو S موجود است.با این حال، حداکثر سرعت به 340 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

تنها 10 دستگاه P9LM EVO 900 ساخته خواهد شد که خریداران می توانند بین کوپه یا کانورتیبل یکی را انتخاب نمایند.ظاهر موتور عقب در قسمت پایینی واقع شده است و خریداران می توانند ادوات ذور چرخ های جلو و عقب را حذف نمایند تا ظاهری آرام تر داشته باشند.قیمتی ذکر نشده است، زیرا مدل های منصوری معمولاً شامل اندازه قابل توجهی سفارشی سازی است.با این حال، می توانیم به شما بگوییم که قیمت یک پورشه 911 توربو S تازه از 232 دلار آغاز می گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ ملیسا مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین

به "منصوری به سراغ پورشه رفت، تیونینگ پورشه 911 توربو S، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوری به سراغ پورشه رفت، تیونینگ پورشه 911 توربو S، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید