ویدیوی المپیک با حضور ورزشکار سرطانی

به گزارش وبلاگ ملیسا، دقیقاً یک سال دیگر در چنین روزی بازی های المپیک توکیو به طور رسمی و با برگزاری مراسم افتتاحیه شروع خواهد شد، هرچند که مسابقات این رویداد عظیم ورزشی از جولای استارت خواهد خورد.

ویدیوی المپیک با حضور ورزشکار سرطانی

در فاصله یک سال تا شروع بزرگترین رویداد ورزشی در جهان، مسئولان برگزاری با انتشار یک ویدئو یک سال تا المپیک را جشن گرفتند.

این ویدئوی تقریباً دقیقه ای حامی پیغام هایی برای حمایت از همه ورزشکاران با هدف شرکت در المپیک سال آینده بود و راس ساعت 20 به وقت محلی، یعنی زمان شروع مراسم افتتاحیه المپیک به نمایش گذاشته شد.

چهره اصلی این ویدئو ورزشکاری به نام ریکاکو ایکی بانوی شناگر 20 ساله ژاپنی است. این شناگر که با بیماری لوسمی یا همان سرطان خون دسته و پنجه نرم می نماید، پیغام صمیمانه ای را به اشتراک گذاشته و در پیغامش از همه دعوت می نماید تا گامی به جلو تا زمان افتتاحیه بازی ها بردارند.

ریکاکو ایکی دسامبر 2019 و پس از 10 ماه که تحت مراقب و درمان قرار داشت، از بیمارستان مرخص شد و در 17 مارس 2020 برای نخستین بار پس از 406 روز دوباره به آب زد. این شناگر سابقه کسب 6 طلا و 2 نقره در بازی های آسیایی 2018 را دارد؛ بازی هایی که به عنوان ستاره آن نیز معرفی گردید.

منبع: فرارو

به "ویدیوی المپیک با حضور ورزشکار سرطانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدیوی المپیک با حضور ورزشکار سرطانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید