پژمان پشتام به مدال برنز جهان دست یافت

به گزارش وبلاگ ملیسا، تهران (پانا) - نماینده وزن 82 کیلوگرم ایران با شکست حریف خود از مجارستان به دومین مدال برنز کشتی فرنگی ایران در رقابتهای قهرمانی جهان دست یافت.

پژمان پشتام به مدال برنز جهان دست یافت

در ادامه رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2021 که در اسلو مرکز نروژ در حال برگزاری است، پژمان پشتام آخرین نماینده ایران در 4 وزن نخست، در دیدار رده بندی وزن 82 کیلوگرم برابر لازلو زابو از مجارستان به روی تشک رفت و در انتها با نتیجه 4 بر صفر به فزونی رسید و به مدال برنز جهان رسید.

پشتام پیش از این در دور مقدماتی که روز گذشته (پنجشنبه) برگزار گشت در دور نخست مقابل سینگ هارپرت از هند 4 بر 3 به فزونی رسید. وی سپس 7 بر 2 طارق عبدالسلام از بلغارستان را برد و در سومین مبارزه هم مقابل رادزیک کولیو از بلاروس 3 بر یک به فزونی رسید و راهی نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل برهان آکبوداک از ترکیه با نتیجه 5 بر 2 باخت و از رسیدن به فینال بازماند.

پیش از این محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد اما محمدرضا مختاری در وزن 72 کیلوگرم از رسیدن به مدال برنز بازماند و به نام پنجمی جهان بسنده کرد.

سجاد عباسپور در وزن 55 کیلوگرم هم دیگر نماینده ایران در 4 وزن نخست این رقابتها بود که در روز نخست مسابقات در همان دور نخست مقابل حریف آمریکایی باخت و حذف شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پژمان پشتام به مدال برنز جهان دست یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژمان پشتام به مدال برنز جهان دست یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید