پیروانی: همه کار می کنیم تا پرسپولیس قهرمان آسیا گردد

به گزارش وبلاگ ملیسا، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در روز فینال مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی اگر خوش شانس باشیم مطمئن باشید جام قهرمانی در دستان ما خواهد بود.

پیروانی: همه کار می کنیم تا پرسپولیس قهرمان آسیا گردد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ملیسا، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین سرخپوشان گفت: قطر نسبت به گذشته که من به عنوان بازیکن در تیم السد حضور داشتم، خیلی فرق نموده است. در آن موقع شرایط خوب بود، ولی الان بهتر شده است. هم اکنون به عنوان مدیر تیم در قطر هستم و کارهایی که انجام می دهم نسبت به آن موقع تفاوت دارد. در قطر خاطرات خوبی برای من زنده شد و با قهرمانی پرسپولیس هم یک روز و تاریخ دیگر را رقم می زنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما خیلی سال ها چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی شانس قهرمانی داشتیم. در سال 1996 با تیم ملی باید قهرمان می شدیم و با یک پنالتی سوم شدیم. سه بار هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته ام که دو بار به مقام سوم رسیدیم و یک مقام چهارمی هم کسب کردیم. باید کوشش کنیم، تدارک خوب هم ببینیم و خوش شانس هم باشیم تا قهرمان شویم.

وی توضیح داد: اگر روز بازی با تیم اولسان کره جنوبی هم یک مقدار شانس داشته باشیم، مطمئن باشید جام در دستان ما خواهد بود. ما تمام کوشش مان را کردیم که الان اینجا حضور داریم و در این چند روز هم کوشش بیشتری می کنیم و با تمرکز بالا نتیجه خوب می گیریم. من تمام افتخارات را کسب کردم. به همراه تیم ملی در جام جهانی 98 فرانسه حضور داشتم، با پرسپولیس هم چندین بار قهرمان شده ام و فقط قهرمانی آسیا را ندارم. قطعاً ما همه کار انجام می دهیم تا به همراه پرسپولیس قهرمان آسیا شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیروانی: همه کار می کنیم تا پرسپولیس قهرمان آسیا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: همه کار می کنیم تا پرسپولیس قهرمان آسیا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید