استقلال قدر این فرصت طلایی را بداند، ارزش امتیازات خانگی بیشتر است

به گزارش وبلاگ ملیسا، تیم فوتبال استقلال در آخرین ملاقات از هفته بیست و چهارم لیگ برتر امشب به مصاف پیکان می رود و آنها این فرصت را دارند که در فاصله 6 هفته مانده تا خاتمه فصل فاصله شان را با اصلی ترین رقیب به 8 امتیاز افزایش داده تا با اعتماد به نفس بیشتری لیگ را دنبال نمایند.

استقلال قدر این فرصت طلایی را بداند، ارزش امتیازات خانگی بیشتر است

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان در تبادل نظر با وبلاگ ملیسا در مورد این ملاقات استقلال گفت: در اینکه توقف پرسپولیس به سود استقلال شد شکی نیست، اما امیدوارم این نتیجه تمرکز آبی ها را بر هم نزده و از انگیزه آنها برای این بازی نکاهد. 6 امتیاز فاصله در فاصله 6 هفته مانده به خاتمه فصل اختلاف مناسبی است؛ اما بدیهی است که 8 امتیاز فاصله به مراتب از 6 امتیاز بهتر است و استقلالی ها نباید این فرصت طلایی را از دست بدهند.

وی اضافه کرد: بی تردید پیروزی در بازی امشب بلند ترین گام شاگردان مجیدی به سوی قهرمانی است و آنها باید این گام بلند را مطمئن تر از همیشه بردارند.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید نمود: استقلال در بازی های اخیر دو تیم همیشه نسبت به رقیب خود فزونی داشته و از این فزونی در کسب نتیجه مطلوب استفاده بهینه نموده است. اما این بازی با بازی های قبلی تفاوت دارد و دو تیم با شرایط متفاوتی به مصاف هم می فرایند. اصلاً منطقی نیست آبی پوشان در باد پیروزی های گذشته خود مقابل پیکان بخوابند و باید امشب از همه نیروی خود برای پیروزی در این بازی استفاده نمایند.

صاحب جمعی خاطر نشان ساخت: در این هفته های خاتمهی ارزش امتیازات خانگی دو چندان می گردد و استقلالی ها باید امتیازات این بازی خانگی را به صورت کامل بگیرند؛ و البته حضور طرفداران در استادیوم هم به این منظور یاری می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال قدر این فرصت طلایی را بداند، ارزش امتیازات خانگی بیشتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال قدر این فرصت طلایی را بداند، ارزش امتیازات خانگی بیشتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید