اخبار و رویدادها

جاهای دیدنی بندر دیر

در این مطلب از خبرنگاران با جاهای دیدنی بندر دیر آشنا می شویم و اطلاعات لازم برای سفر به بندر دیر را برایتان می نویسیم.

10 اسفند 1402

طرز تهیه موچی ژاپنی در خانه

موچی یک کیک برنجی شیرین است که در انواع مختلف شیرین یا شور در غذاهای ژاپنی یافت می گردد. در طول سال نو ژاپنی، سنتی به نام موچیتسوکی در بین مردم این کشور وجود دارد، که همان فرآیند پر زحمت بخارپز کردن برنج شیرین و چسبناک و سپس کوبیدن آن برای تهیه موچی (کیک...

5 اسفند 1402

درمارولر چیست و چگونه باید از آن برای پوست و مو بهره ببرید؟

درمارولر می تواند به نرم شدن بافت پوست و کاهش تجمع رنگدانه ها در بافت ها یاری کند. روندهای سطح حرفه ای برای ایجاد پیشرفت های چشمگیر ضروری هستند اما درمارولرهای خانگی به جذب محصولات مراقبت پوستی یاری می نمایند. امروزه، بسیاری از رویه هایی که زمانی در مطب...

24 دی 1402

باید یک گفتمان توسعه گردشگری در استان مازندران ایجاد گردد

ایرنا/ براساس سخنان استاندار مازندران، باید یک گفتمان توسعه گردشگری در استان مازندران ایجاد گردد.

15 آبان 1402

رونالدو از شرایط چمن آزادی ناراضی است؟

به نظر می رسد کریستیانو رونالدو با حضور روی چمن استادیوم آزادی ناراضی است.

29 شهریور 1402

سایبان چتری و انواع آن

سایبان چتری و انواع آنچتر باغی یا هماه سایبان ویلا یکی از کاربردیترین تجهیزات ویلایی برای تابستان میباشد. فرض کنید در گرمای تابستان کنار استخر بر روی یک تخت ساحلی دراز کشیده ایید وو اینجاست که وجود یک سایبان ضروری میشود.استراحت در هوای آزاد، وقت گذراندن...

26 مرداد 1402

قاسم پور هنوز روی تشک نیامده!

کامران قاسم پور که در تاریخ 29 خرداد 1402 در جریان تمرینات تیم ملی کشتی آزاد دچار تشدید آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران شد هنوز برای تمرین کشتی روی تشک نیامده و این احتمال وجود دارد که به اردوی بعدی موکول گردد.

15 مرداد 1402

منصوری به سراغ پورشه رفت، تیونینگ پورشه 911 توربو S، عکس

منصوری پس از تیونینگ محصولات متعدد مرسدس بنز و لامبورگینی و رولزرویس، به سراغ پورشه رفته است.در این پروژه روی پورشه 911 توربو S تغییراتی همه جانبه اعمال شده و نام P9LM EVO 900 برای آن برگزیده شده است.

30 تیر 1402

حل مشکل متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ، این هفته منتظر پیامک واریز وجه باشید

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با تاکید بر حل مشکل متقاضیانی که خودرو خود را اسقاط نموده بودند، از ارسال پیامک برای شروع فرآیند واریز وجه در هفته جاری برای مشتریان اطلاع داد.

14 تیر 1402

انگار بمبی روی زندگی ام افتاد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، ارنو در جشنواره چارلستون گفت: از زمانی که برنده نوبل ادبیات شدم، نمی توانم بنویسم و عمل نوشتن همواره آینده من بوده است.

12 خرداد 1402

تصاویر ، با کمپر تفریحی استثنایی ماکسول به مسافرت های طولانی بروید

ون کمپر برقی با شارژ خورشیدی، آماده ترین خودروی تفریحی برقی آمریکایی برای سفرهای جاده ای است. کمپانی ماکسول برای اولین بار پلتفرم کمپر برقی واناسئا (Vanacea) را در سال 2022 معرفی کرد. ماکسول با استفاده از یک ون پایه، ون نو تفریحی خود را ساخته که از نظر چیدمان...

28 اردیبهشت 1402

اصلاح قانون وظیفه عمومی در دستور کار دولت نهاده شد

سخنگوی دولت با اشاره به اصلاح قانون وظیفه عمومی، گفت: توسعه مفهوم وظیفه عمومی به امور فرهنگی، فناوری و مالی، تغییر در معافیتها و معاف شدن مشمولان مازاد به تشخیص ستاد کل، از مواردی است که در لایحه درنظر گرفته شده است.

17 اردیبهشت 1402

رازگشایی از یک ادعای جنجالی: چرا در اینستاگرام می گویند سکه های 25 تومانی 5 میلیون تومان خریدار دارند؟

سکه25 تومانی این روزها تا 5 میلیون تومان خرید و فروش می گردد؛ جنس داخلی این سکه نیکل و بیرونی برنز است.

3 اردیبهشت 1402

حرکت مثبت 18 و غیراخلاقی کریستیانو رونالدو در عربستان

خبرنگاران- تیم فوتبال النصر که با هزینه بسیاز زیادی کریستیانو رونالدو یکی از برترین بازیکن های تاریخ را به خدمت گرفته است شب گذشته در حساس ترین بازی لیگ با نتیجه دو بر صفر برابر الهلال، رقیب دیرینه اش تن به شکست داد.

30 فروردین 1402

مدرن ترین کلبه های جنگلی دنیا

خانه های مدرنی که در اینجا می بینید، شکل و شمایل تازه و جذابی به مفهوم اولیه پناهگاه جنگلی بخشیده اند.

15 فروردین 1402

رکورد مخاطب روزانه سینمای ایران پس از شش ماه و نیم شکست

سینمای ایران پیروز شد پس از شش ماه و نیم، رکورد تعداد روزانه مخاطبان را بشکند.

9 فروردین 1402

آواز شهرام ناظری برای باستانی پاریزی

به گزارش خبرنگاران ، همزمان با نهمین سالروز درگذشت محمد ابراهیم باستانی پاریزی، نویسنده، پژوهشگر، تاریخ دان و ادیب ایرانی، نماهنگ بی انتهاتر از عشق با صدای شهرام ناظری به وسیله دبیرخانه جایزه آینه دار دوران منتشر شد.

6 فروردین 1402

احتمال وجود حیات در محل اتصال روز به شب در سیارات فراخورشیدی ، آب مایع در محل گرگ و میش پیدا می گردد؟

یک تیم تحقیقاتی در پی حیات در انواعی از سیارات فراخورشیدی است که به علت شرایط بد آب و هوایی، تقریبا غیر قابل سکونت هستند. محققان می گویند در این سیارات، احتمالا در محل رسیدن روز به شب، می توان در پی نشانه های حیات بود.

29 اسفند 1401

ممنوعیت به کارگیری بچه ها در نیروهای خدمات شهری ، آخرین خبر از ایجاد قبرهای خانوادگی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران به احداث 1500 هکتار از کمربند فضای سبز شهر تهران در امسال اشاره نمود و گفت: در حوزه آتش نشانی نیز چهار ایستگاه به بهره برداری رسیده و 19 زن به عنوان آتش نشان در امسال فعالیت خود را شروع نموده اند که این موضوع یک تمرین و آزمایش...

23 اسفند 1401

ساپینتو خطاب به محبی، از تو راضی ام

محمد محبی هفته هاست در ترکیب تیم استقلال گل نزده، اما هم چنان یکی از بازیکنان مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو است و مربی پرتغالی حاضر به دست کشیدن از او نیست.

22 اسفند 1401
تعداد: (845)