انتخاب هادی حجازی فر مهم تر از اعتماد من به ایشان بود، موقعیت مهدی فیلم بی ادعایی است

به گزارش وبلاگ ملیسا، والی نژاد گفت: موقعیت مهدی فیلم بی ادعایی بود که کار تبلیغاتی زیادی برایش صورت نگرفت. فیلم کار خودش را می نماید و مردم بعد از پسندیدن فیلم آن را تبلیغ کردند و فیلم به جامعه راه پیدا کرد.

انتخاب هادی حجازی فر مهم تر از اعتماد من به ایشان بود، موقعیت مهدی فیلم بی ادعایی است

گروه فرهنگ و هنر وبلاگ ملیسا- الهه زواره ئیان؛ چهلمین جشنواره فیلم فجر درحالی به ایستگاه پایانی خود رسید که طبق پیش بینی ها فیلم موقعیت مهدی با پنج جایزه از پیشتازان این دوره از جشنواره بود. این فیلم به کارگردانی هادی حجازی فر توانست سیمرغ بلورین برترین فیلم، برترین فیلم اول، جلوه های ویژه میدانی، صدابرداری و موسیقی را از آن خود کند. به همین منظور با روح الله، ولی نژاد، تهیه نماینده و مسیح حد پور سراج، صدابردار این اثر به تبادل نظر نشستیم.

والی نژاد درباره اعتماد کردن به یک کارگردان کار اولی گفت: من اعتماد نکردم، ایشان بودند که انتخاب کردند. انتخاب شان مهم تر از اعتماد بود و کسی که در این شرایط سخت انتخاب می نماید، مطمنا انتخاب درستی خواهد بود. این اعتماد می آورد و صدا و سیما هم اعتماد کردند و حمایت کردند.

تهیه نماینده فیلم موقعیت مهدی درباره استقبال از فیلم در اکران با وجود موفقیت فیلم های کمدی گفت: تمام فیلم ها محترم هستند و ما باید کار خودمان را انجام دهیم. موقعیت مهدی فیلم بی ادعایی بود که کار تبلیغاتی زیادی برایش صورت نگرفت. فیلم کار خودش را می نماید و مردم بعد از پسندیدن فیلم آن را تبلیغ کردند و فیلم به جامعه راه پیدا کرد.

حد پور سراج صدابردار فیلم هم درباره تجربه کار کردن با هادی حجازی فر گفت: در حال حاضر مدت هاست که فیلم های خوب دست کارگردان های کار اولی است. نه تنها من بلکه پیشکسوت های قبل از من هم با دل و جان می پذیرند که با کارگردان های کار اولی همکاری نمایند، چون ایده های خوبی دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انتخاب هادی حجازی فر مهم تر از اعتماد من به ایشان بود، موقعیت مهدی فیلم بی ادعایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب هادی حجازی فر مهم تر از اعتماد من به ایشان بود، موقعیت مهدی فیلم بی ادعایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید