بارش برف و باران در محورهای شمالی ، سامانه بارشی امشب از مازندران خارج می گردد

به گزارش وبلاگ ملیسا، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران و کاهش دید در محورهای استان های شمالی کشور اطلاع داد.

بارش برف و باران در محورهای شمالی ، سامانه بارشی امشب از مازندران خارج می گردد

ایسنا نوشت: سرهنگ نادر رحمانی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور گفت: ترافیک در ورودی کلانشهر تهران مشاهده می گردد؛ همچنین در محور کرج - تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. ترافیک در محور تهران - قم و آزادراه تهران - ساوه نیز پرحجم است.

وی درباره مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در اغلب محورهای استان گیلان، خراسان شمالی و استان اردبیل در محورهایی مانند اردبیل - آستارا با بارش باران روبرو هستیم؛ همچنین در محور پونل - خلخال و اردبیل - خلخال در محدوده گردنه اسالم بارش برف مشاهده می گردد.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: با توجه به این که در محورهای استان های اردبیل، مازندران و ارتفاعات استان خراسان شمالی مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است، از رانندگان می خواهیم با نهایت دقت در این محورها به جهت خود ادامه دهند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید نمود: از مردم می خواهیم پیش از شروع سفر به وسیله شماره گیری 88255555 طی ساعات شبانه روز از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور آگاه شوند.

بر طبق این گزارش، معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران نیز درباره وضعیت جوی این استان، اظهار کرد: سامانه بارشی امشب 12 آبان ماه از مازندران خارج می گردد و آخر هفته ای با جو پایدار و افزایش دما در پیش است.

احمد اسدی در خصوص پیش بینی وضعیت جوی مازندران گفت: مطابق اخطاریه هواشناسی از شب گذشته سامانه بارشی از غرب به استان وارد شد که همراه با رعد و برق و وزش باد بوده است.

وی توضیح داد: بیشترین وزش باد مربوط به شهرستان رامسر با 58 کیلومتر بر ساعت بوده و بیشترین بارش ها تا ساعت 9:30 صبح امروز گلوگاه با 143 میلی متر، محمودآباد 82 میلی متر، نوشهر 77 میلی متر و ساری به قائمشهر نیز 74 میلی متر گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران اعلام نمود: بارندگی های امروز تا امشب کم وبیش ادامه دارد و امشب انتظار داریم این سامانه از استان خارج گردد.

اسدی گفت: دوشنبه 13 آبان ماه با توجه به پیش بینی ها، آسمان استان نیمه ابری تا ابری خواهد بود و احتمال بارش رگبار پراکنده در ارتفاعات نیز وجود دارد.

معاون توسعه وپیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: از سه شنبه 14 آبان ماه تا خاتمه هفته نیز شاهد جوی پایدار در استان هستیم که افزایش دما را نیز به دنبال خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "بارش برف و باران در محورهای شمالی ، سامانه بارشی امشب از مازندران خارج می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در محورهای شمالی ، سامانه بارشی امشب از مازندران خارج می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید