مقاله: برادران اسکات در خصوص بازسازی خانه می گویند

به گزارش وبلاگ ملیسا، برای انتخاب پیمانکار برای بازسازی منزل خود شما باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید و با او به یک تفاهم کاری برسید. این موارد می توانند شامل انتخاب نوع و طرح کابینت و کمد، هزینه های نصب، طبقه بندی کارها و برنامه زمان بندی کارها گردد. اگر پیمانکار توضیحات کافی برای طراحی خانه یا ضمانتی برای خاتمه کار ندارد، توصیه می کنیم به سراغ یک پیمانکار دیگر بروید، چرا که چنین پیمانکاری بازسازی خانه شما را دست کم گرفته است.

مقاله: برادران اسکات در خصوص بازسازی خانه می گویند

جاناتان معتقد است که بسیاری از مشتریان چیزهایی را نادیده گرفته و آنها را در بازسازی خانه خود در نظر نمی گیرند؛ برای مثال معمولا برای بازسازی حمام به افراد پیشنهاد می دهد که لایه ای در زیر کاشی های حمام اضافه گردد تا باعث تقویت زیرساخت کف حمام و جلوگیری از ترک خوردن و نشت آب به درون کاشی ها گردد. او گاها به خریداران می گوید که با صرف هزینه ای نه چندان زیاد می توانند این کار را انجام دهند و در مقابل عمر حمام خود را بالا ببرند، با این وجود بسیاری از افراد چنین چیزهایی را بی اهمیت دانسته و به راحتی از کنارشان می گذرند.

برادران اسکات می گویند بسیاری از افراد از تغییر دکوراسیون حمام خود می ترسند و فکر می نمایند که این کار می تواند هزینه های زیادی داشته باشد، ولی باید گفت که در بعضی مواقع تغییر جای سرویس بهداشتی، دوش یا وان حمام و سایر قسمت های حمام می تواند یاری زیادی به دریافت یک نتیجه عالی از بازسازی منزل کند.

منبع مقاله: برادران اسکات در خصوص بازسازی خانه می گویند

به "مقاله: برادران اسکات در خصوص بازسازی خانه می گویند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برادران اسکات در خصوص بازسازی خانه می گویند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید