خرید تور استانبول با هتل 5 ستاره میدان تقسیم

به گزارش وبلاگ ملیسا، استانبول از مکان های مجذوب کننده گردشگری بوده که قطب آثار تاریخی فراوان و منحصربه فرد است. جغرافیای فوق العاده ای که در کشور ترکیه به علت قرار داشتن در بین دو قاره وجود دارد، باعث برخورداری از تمدن های مختلف شده است. به طور کلی تور مقرون به صرفه استانبول محبوبیت بالایی را در میان مقاصد گردشگری به خود اختصاص می دهد به گونه ای که از سراسر دنیا میزبان پذیرایی فرهنگ مختلف است. تور استانبول هتل 5 ستاره میدان تقسیم آماده برگزاری تور های مفرح و شاد، با قیمتی مناسب است.

خرید تور استانبول با هتل 5 ستاره میدان تقسیم

برترین زمان سفر به استانبول

شهر زیبا استانبول دارای طبیعت مجذوب نماینده و بسیار دیدنی بوده که نماد زندگی شهری پویا و مدرن هستند. وجود مکان تفریحی، مراکز خرید مجذوب نماینده، خیابان های پر جنب و جوش و مردمی صمیمی و مهمان نواز، منجر به جذب گردشگران زیادی شده است. افراد معمولاً جهت بازدید از کلیه منظره ها و مکان های تفریحی از تور استانبول مقرون به صرفه استفاده می نمایند. ماه های فروردین تا خرداد به عنوان برترین زمان جهت تور گردشگری استانبول خواهد بود. اغلب ازدحام گردشگران در این تاریخ ها قابل کنترل است. ضمن اینکه مبلغ مشخص شده برای نرخ اتاق ها در سطح میانه واقع شده است و دمای روز اغلب معتدل رو به سرد خواهد بود.

افرادی که در پی تجربه تور استانبول مقرون به صرفه هستند، دی تا اسفند می تواند مناسب ترین زمان باشد. شرایط آب و هوایی استانبول به گونه ای است که شما را مجبور به پوشیدن لباس های گرم می نماید. به طور معمول استانبول در فصل های گرم سال، میزبان بیشترین تعداد از گردشگران دنیا خواهد بود.

چرا تور استانبول محبوب است؟

زندگی شبانه هیجان انگیز، حال و هوای دوست داشتنی، تجربه خوردن غذا های خوشمزه در کنار تاریخ غنی و پرماجرای استانبول و میراثی که از آن به جای مانده، وجود مراکز خرید متنوع و...، تور استانبول را پرطرفدار نموده اند. ویژگی های زیادی باعث محبوبیت استانبول میان گردشگران شده و وجود مراکز تاریخی و فرهنگی، این شهر را به عنوان مقصدی پر رفت و آمد برای گردشگران تبدیل نموده است. افراد بسیاری تور استانبول را برای سفر ماه عسل خود انتخاب می نمایند. مجذوب نمایندهیت جادویی استانبول آنقدر زیاد است که بسیاری از مسافران، جذب آن می شوند. استانبول مناسب افراد با سلیقه ها و علایق مختلف بوده که همین موضوع باعث پیگیری افراد برای تور استانبول می گردد.

خرید تور مقرون به صرفه استانبول

رزرو هتل و سایر خدمات، بلیط هواپیما، هتل و خدماتی همانند ترانسفر یا گشت شهری در کنار هم می توانند مشخص نماینده مبلغ تور استانبول باشند. به طور کلی تقاضا نیز در افزایش یا کاهش قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل مؤثر است. به گونه ای که در فصل تابستان و تعطیلات نوروز قیمت بیشتر از سایر فصل ها و ایام می گردد.

انتخاب برترین هتل در تور استانبول

استانبول تعداد زیادی هتل و اقامتگاه دارد. از هتل های بی ستاره و مقرون به صرفه قیمت گرفته، تا قصر های عثمانی کنار بسفر که اکنون به هتل های لوکس تبدیل شده اند. هتل های کوچک در منطقه ها تاریخی و قدیمی، یا اقامت در برج های بلند مرتبه در محله های تازه و مدرن، همگی در تور استانبول محبوب بوده و افراد با سلیقه های مختلف می توانند برای خود انتخاب نمایند. تور استانبول هتل 5 ستاره میدان تقسیم انتخاب خوب و مناسبی برای افراد در سفر خواهد بود.

ویزا و مدارک لازم جهت سفر به استانبول

خوشبختانه شهروندان ایرانی در سفر به استانبول و شهر های دیگر ترکیه به دریافت ویزای توریستی ترکیه یا همان ویزای استانبول نیازی نخواهند داشت. با توجه به قوانین کشور ترکیه شهروندان ایرانی می توانند بدون دریافت ویزا به مدت 90 روز در هر یک از شهر های ترکیه، به صورت قانونی و بدون مشکل اقامت داشته باشند. البته تنها به قصد گردشگری این موضوع امکان پذیر است. برای سفر به استانبول، پاسپورت با مدت اعتبار حداقل 6 ماه خواهد بود. راحتی سفر به استانبول می تواند علت دیگری برای پرطرفدار بودن آن میان ایرانیان باشد.

سخن پایانی

تور استانبول هتل 5 ستاره میدان تقسیم به عنوان یک تور محبوب در میان دیگر تور های خارجی برای ایرانیان به شمار می رود. تنوع جاذبه های استانبول آنقدر بالاست که به خوبی می توان با هر سلیقه ای آن را تطبیق داد. به طور کلی استانبول به عنوان بزرگ ترین شهر کشور ترکیه که بخشی از آن در قاره اروپا و بخشی دیگر در قاره آسیا واقع شده است، یکی از مقاصد محبوب میان گردشگران است.

منبع: فرارو

به "خرید تور استانبول با هتل 5 ستاره میدان تقسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید تور استانبول با هتل 5 ستاره میدان تقسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید