تراس کوچک منزل را مدرن و مجذوب کننده کنید

به گزارش وبلاگ ملیسا، تراس کوچک، تنها چیزی است که می توانید در یک آپارتمان نقلی در شهر شلوغ برای خلوت کردن یا نوشیدن چای داشته باشید.

تراس کوچک منزل را مدرن و مجذوب کننده کنید

تراس، بیشتر از همواره در فصل بهار و تابستان مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب از وبلاگ ملیسا قصد داریم در خصوص چیدمان تراس های کوچک با شما صحبت کنیم.

برای چیدمان تراس های کوچک از کجا آغاز کنیم؟

برای بهره وری هرچه بیشتر از تراس خود، اولین گام این است که فضای بالقوه موجود را دقیقا تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید برترین و مناسب ترین مبلمان را برای تراس کوچک خود بخرید.

فضا ها را تقسیم بندی کنید

اولین نکته که رعایت کردن آن باعث می گردد فضای تراس بهینه سازی گردد، متمایز کردن فضا ها از یکدیگر است. برای مثال، تعیین کنید که در کدام قسمت پنجره نصب می گردد، در کجا قرار است میز و جایگاه قرار دهید یا اگر قرار است قفسه هایی در تراستان قرار بگیرد، محل آن کجا خواهد بود؟

ایجاد گوشه های سبز از ایده های چیدمان تراس های کوچک

از تراس خود برای ایجاد فضای سبز و آوردن طبیعت به خانه بهره ببرید. می توانید از گیاهان رونده بهره ببرید یا از اثاثیه چوبی که حس و حال طبیعت در تراس شما وجود داشته باشد. در صورتی که محدودیت بودجه ندارید می توانید با استفاده از تجهیزاتی باغچه های شهری روی تراس خود ایجاد کنید.

از نرده ها بهره ببرید

این روز ها گلدان های بسیار متنوعی در بازار پیدا می گردد که سایز و شکل مختلفی دارند. اگر بالکن شما از خیابان دید دارد، می توانید از گلدان ها و فلاور باکس های آویز در قسمت بیرونی نرده بهره ببرید تا علاوه بر زیبایی داخلی و خارجی، فضای موجود تراس را حفظ کنید و بتوانید از کف استفاده های دیگری ببرید.

فضایی مرتبط با دکوراسیون داخل خانه ایجاد کنید

در صورتی که بالکن شما به فضای داخلی اتاق نشیمن دید دارد و در آن از آنجا باز می گردد، بهتر است یک تداوم میان فضای اتاق نشیمن و فضای تراس کوچک خانه خود ایجاد کنید. با این کار هم فضای اتاق نشیمن مجذوب کننده تر و بزرگ تر به نظر می رسد و هم فضای تراس.

تراس خود را به انباری تبدیل نکنید

تا جایی که امکان دارد از تراس خود به عنوان انباری و نگهداری وسایلی که نمی خواهید در دید خانه باشد استفاده نکنید. اما اگر واقعا جای کمی در خانه دارید، می توانید یک کمد کوچک یا یک تخت کوچک برای تراستان تهیه کنید که روی آن ها با کوسن برای نشستن و تکیه دادن مناسب سازی شده است و زیر و درون آن ها برای نگهداری وسایلی که نمی خواهید در دیدتان باشد، استفاده گردد.

داشتن ننو از ایده های چیدمان تراس های کوچک

در پی یک ایده ناب برای چیدمان تراس کوچک خود هستید؟ خب تا به حال به ننو فکر نموده اید؟ ننو بسیار راحت، جمع و جور، سرگرم کننده است. مهم تر از همه، ننو به راحتی جمع می گردد و می توانید فقط در زمان هایی که واقعا قرار است از آن بهره ببرید آن را نصب کنید. برای اینکه چیدمان زیبایی در خانه کوچک خود داشته باشید به مطلب با این وسایل، خانه کوچک خود را بی نظیر کنید سر بزنید.

از اثاثیه ساده و کاربردی بهره ببرید

برای استفاده حداکثری از فضای تراس، بسیار مهم است که اسباب و اثاثیه انتخابی شما کاربردی و ساده باشند. در صورت امکان، از وسایل چندکاره بهره ببرید.

در تراس را باز بگذارید

باز نگه داشتن در تراس از درون خانه، این حس تداوم فضایی را افزایش می دهد و همه فضا ها باهم بزرگ تر به نظر می رسد. بعلاوه این حس را ایجاد می نماید که خانه شما به دنیای بیرون راه دارد و باز است. بعلاوه هوای تازه ایجاد شده به وسیله گل و گیاهان داخل تراس به خانه هم راه پیدا می نماید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب برترین روش چیدمان کمد کوچک و کم جا را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "تراس کوچک منزل را مدرن و مجذوب کننده کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراس کوچک منزل را مدرن و مجذوب کننده کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید