تشدید برخورد با متخلفان برگزاری تورهای گردشگری غیرمجاز در راین

به گزارش وبلاگ ملیسا، میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، تشدید برخورد با متخلفان برگزاری تورهای گردشگری غیرمجاز در راین صورت می گیرد.

تشدید برخورد با متخلفان برگزاری تورهای گردشگری غیرمجاز در راین

سید وحید طاهری با اشاره به رشد قارچ گونه تورهای غیرمجاز گردشگری در قالب تورهای کوهنوردی اظهار کرد: متاسفانه اغلب این تورها با عنوان تورهای کوهنوردی وارد این بخش می شوند و از ارائه کارت کوهنوردی و مجوز تورگردانی سرباز می زنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی راین اضافه کرد: متاسفانه اجرای تورهای غیرمجاز موجب بروز یکسری ناهنجاری ها در جامعه می گردد که امیدواریم این معضل با همکاری هیئت کوهنوردی و متولیان ورزش استان کرمان برطرف گردد و کسانی که تصمیم بر اجرای تورهای کوهنوردی و گردشگری دارند با مجوزهای لازم وارد منطقه ها گردشگری شوند.

او اعلام کرد: برای جلوگیری هرچه بیشتر از اتفاقات ناخوشایند باید برگزارکنندگان تورهای گردشگری قبل از ورود به روستاهای گردشگری با دهیار آن روستا هماهنگی لازم را انجام دهند و حتی الامکان به فرهنگ و آداب و رسوم روستاییان احترام بگذارند.

طاهری ادامه داد: با توجه به اینکه بخش راین در فصل تابستان دارای آب و هوای مطبوعی است و در کنار آن از منطقه ها گردشگری و آثار تاریخی متعددی هم بهره می برد، گردشگران زیادی از شهرها و استان های همجوار وارد این بخش می شوند بنابراین برای ایجاد فضایی امن برای این عزیزان و بعلاوه ساکنین روستاهای هدف گردشگری، شایسته است همه مسئولان مرتبط در این زمینه همکاری لازم را بعمل آورند.

او در سرانجام به جاذبه های تاریخی، طبیعی و مذهبی بخش راین اشاره و اظهار داشت: ارگ راین، آبشار زر رود، دهانه آتشفشانی، کوه هزار، امامزاده شیرخدا، مسجد جامع راین، امامزاده سلطان سید علی و روستاهای گردشگری از جمله این جاذبه ها است که هرساله در فصل تابستان میزبان تعداد زیادی از گردشگران هستند.

منبع: همگردی

به "تشدید برخورد با متخلفان برگزاری تورهای گردشگری غیرمجاز در راین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید برخورد با متخلفان برگزاری تورهای گردشگری غیرمجاز در راین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید