تصاویر ، با کمپر تفریحی استثنایی ماکسول به مسافرت های طولانی بروید

به گزارش وبلاگ ملیسا، ون کمپر برقی با شارژ خورشیدی، آماده ترین خودروی تفریحی برقی آمریکایی برای سفرهای جاده ای است. کمپانی ماکسول برای اولین بار پلتفرم کمپر برقی واناسئا (Vanacea) را در سال 2022 معرفی کرد. ماکسول با استفاده از یک ون پایه، ون نو تفریحی خود را ساخته که از نظر چیدمان داخلی و برد، یک ون استثنایی است.

تصاویر ، با کمپر تفریحی استثنایی ماکسول به مسافرت های طولانی بروید

به گزارش وبلاگ ملیسا و به نقل از نیو اطلس، ساخت و توسعه و اقبال به ون های تفریحی برقی در آمریکای شمالی به طرز ناامید کننده ای کند بوده است، زمانی نیز که این خودروها برای در بازار آمریکا ظاهر شدند، به نظر ار استانداردهای لازم برای استفاده روزمره برخوردار نبودند، چه رسد به اینکه به عنوان وسایل نقلیه تفریحی برای گشت و گذار در مسافت های طولانی مورد استفاده قرار گیرند. اما این شرایط اخیرا تا حد زیادی تغییر نموده،مکسول وئیکلز(Maxwell Vehicles) در کالیفرنیا یک ون کمپر برقی با برد طولانی تر ارائه نموده که برای طی مسافت ها آماده است.

ماکسول به جای ایجاد یک کمپربا استفاده از یک ون پایه از کارخانه ای که ون هایی برقی با برد کم فراوری می نماید، ون آفرود آیس رم پروماستر (ICE Ram Promaster) را با پیشرانه برقی402 کیلومتری تبدیل به یک ون تفریحی می نماید.برد این کمپر به وسیله پنل های خورشیدی که سرتاسر سقف این ون را پوشانده اند، پشتیبانی می گردد.

برخلاف کمپر برقی معمولی، در یک کمپر تبدیل شده، تجهیزات برقی و آپشن های اضافی به سیستم کمپر پایه اضافه می گردد، ماکسول وانسئا در واقع یک ون کمپر برقی با قابلیت های بیشتر نسبت به بسیاری از ون های دیگر است، این کمپر دارای یک بسته الکترونیکی است برای مسافرت و کمپینگ طراحی شده است. این بدان معناست که سیستم تک باتری هم درایو الکتریکی ePro و هم تجهیزات کمپینگ داخلی را به کار می اندازد. سقف خورشیدی 1400 واتی موجود که در تمام طول ون کشیده شده، بسته باتری را در طول روز شارژ می نماید و روزانه تا 32 کیلومتر مسافت رانندگی اضافه یا 8.5 کیلووات ساعت باتری قابل استفاده برای تجهیزات در حال کار را ارائه می دهد.

ماکسول بسته باتری 125 کیلووات ساعتی را در زیر کف ونپروماستر نصب می نماید و حجم کامل کابین را برای تبدیل آن به کمپر حفظ می نماید. ماکسول باتری کوچک تر 74 کیلووات ساعتی را برای برد تقریبی تا 273 کیلومتر را در کنار گزینه باتری 402 کیلومتری با برد کامل، ارائه می دهد. باتری، نیروی مورد احتیاج برای به حرکت در آوردن چرخ های جلو را به وسیله یک موتور برقی 300 اسب بخاری تامین می نماید. این ون برای شارژ سریع 200 کیلوواتی آماده است که باتری را در کمتر از 30 دقیقه شارژ می نماید. بعلاوه می توان آن را، البته با سرعت بسیار کمتری، به وسیله اتصال RV استاندارد شارژ کرد تا اطمینان حاصل گردد که دسترسی به شارژ خودرو سخت نیست.

هنگامی که این ون در محل کمپینگ پارک می گردد، باتری واناسئا تمام تجهیزات داخل ون، از جمله گرمایش، تهویه مطبوع و آب گرم فوری را تامین می نماید. این ساختار شامل یک اینورتر 7800 واتی برای تامین برق AC است. یک صفحه نمایش لمسی 10 اینچی نظارت و کنترل تجهیزات برقی را فراهم می نماید.

برای ایجاد پلان کامل درون خودرو، ماکسول با فروشگاه نوک وانز (Nook Vans) در لس آنجلس که در زمینه دکوراسیون خودروهای ون تفریحی تخصص دارد، برای ارائه یک چیدمان بسیار کاربردی و قابل زندگی، شریک شده است. نوک یکی از پلان های دکوراسیون استاندارد خود را در انطباق با این کمپینگ برقی، در بسته ای که ای. نوک نامیده می گردد، ارائه می دهد. این شرکت حمام وتخت را از مکان های معمول ترشان جدا می نماید و یک مبل/تخت دونفره قابل تبدیل در طول پشت صندلی راننده قرار می دهد. حمام پهنای قسمت عقب را پر می نماید و فضای کافی برای اتاق دوش، توالت خشک و انبار فراهم می نماید.

حمام که در نزدیکی درهای عقب تعبیه شده را نیز می توان به عنوان فضایی برای شستشو و خشک کردن لباس های کثیف و خیس، استفاده کرد. فضای حمام بعلاوه مکان خوبی برای نگهداری وسایلی است که نمی خواهید در نزدیکی اتاق نشیمن / آشپزخانه تان باشد.

در سمت سرنشین کابین، بلوک قابل تبدیل آشپزخانه یک اجاق گاز القایی تبدیل شونده، یخچال فریزر 139 لیتری، سینک ظرفشویی و سطل ذخیره سازی جای گرفته اند. پس از پخته شدن، می توان غذاها را روی مبل یا صندلی های کابین چرخان با استفاده از میز چرخان چند حالته صرف کرد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | کمپر تازه فولکس واگن | ترکیبی از زیبایی و سادگی مسحور کننده
منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، با کمپر تفریحی استثنایی ماکسول به مسافرت های طولانی بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، با کمپر تفریحی استثنایی ماکسول به مسافرت های طولانی بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید