تهیه پیش نویس بخش مهمی از سند حاصل شده در وین ادامه دارد

به گزارش وبلاگ ملیسا، به گزارش خبرگزاری مهر، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی امروز دوشنبه در پیامی توییتری از ادامه تهیه پیش نویس توافق در مذاکرات برچیدن تحریم ها در شهر وین اطلاع داد.

تهیه پیش نویس بخش مهمی از سند حاصل شده در وین ادامه دارد

نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در این خصوص گفت: ایران، تروئیکای اروپا (آلمان، فرانسه و انگلیس)، روسیه و چین امروز به تهیه پیش نویس از بخش مهمی از سند حاصل شده از مذاکرات وین ادامه دادند.

میخائیل اولیانوف در این باره افزود: این یک کار کم و بیش پیروز بود، اگرچه بعضی از مسائل قابل توجه هنوز در بخش مربوط به تهیه یک سند نهایی به جامانده است.

وی ساعاتی پیش به پرداخت حق عضویت ایران در سازمان ملل از محل پولهای بلوکه شده در کره جنوبی واکنش نشان داد و در پیامی توئیتری نوشته بود: این اقدام (بلوکه کردن پول های ایران) غیرقانونی و ناقض قوانین بین الملل است. دارایی های ایران در نتیجه تهدید به اعمال تحریم علیه کره جنوبی، در بانک های این کشور مسدود شده است. این ظالمانه و عملاً مصداق راهزنی است.

روسیه و چین بارها از اقدام آمریکا مبنی بر توسل به تحریم های ثانویه برای اخلال در فرایند تعاملات تجاری با کشورهایی که خارج از حلقه مریدان واشنگتن هستند، انتقاد نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تهیه پیش نویس بخش مهمی از سند حاصل شده در وین ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه پیش نویس بخش مهمی از سند حاصل شده در وین ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید