خبرنگاران کرونا 2 جاده روستایی بندرماهشهر را مسدود کرد

به گزارش وبلاگ ملیسا، آبادان - خبرنگاران - بخشدار مرکزی ماهشهر گفت: جهت ورودی به 2 روستای بندرماهشهر به منظور جلوگیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا مسدود شد.

خبرنگاران کرونا 2 جاده روستایی بندرماهشهر را مسدود کرد

ایاد مطوری یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ ملیسا گفت: ورودی روستاهای گمبزون و بنیوار علیا شهرستان بندرماهشهر به شهرستان رامشیر و تمامی مسیرهای روستایی به سمت آزاد راه اهواز مسدود است.

وی اضافه نمود: با توجه به شرایط حاد شهرستان رامشیر و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ورودی روستاهای گمبزون و بنیوار علیا کاملا مسدود شد.

بخشدار مرکزی ماهشهر گفت: مسدود کردن ورودی روستاهای ذکر شده طبق مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان بندرماهشهر اتخاذ شده است.

مطوری توضیح داد: از شهروندان و همچنین اهالی روستاهای شهرستان بندرماهشهر درخواست می گردد با در خانه ماندن در قطع زنجیره کرونا یاری نمایند در غیر اینصورت شرایط حادتری شاهد خواهند بود.

ویروس کرونا موسوم به کوید 19 اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین بیان کرد.

تدروس آدهانوم مدیر کل سازمان جهانی بهداشت چهارشنبه 21 اسفندماه 98 در کنفرانسی خبری تاکید نمود که اگرچه واژه همه گیر (pandemic) به دلیل حساسیتی که دارد نباید بدون دقت مورد استفاده قرار گیرد اما ارزیابی های این سازمان ویروس کرونا را همه گیر جهانی شناسایی و اعلام می نماید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کرونا 2 جاده روستایی بندرماهشهر را مسدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا 2 جاده روستایی بندرماهشهر را مسدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید