شهرداری ماهشهر، قشقاییِ پرسپولیس می شود؟

به گزارش وبلاگ ملیسا، پرسپولیس بدون حضور علیرضا بیرانوند در یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی به مصاف شهرداری ماهشهر می رود.

شهرداری ماهشهر، قشقاییِ پرسپولیس می شود؟

به گزارش وبلاگ ملیسا، مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی روز دوشنبه با انجام دو بازی آغاز خواهد شد که در مهم ترین این دیدارها پرسپولیس به مصاف شهرداری ماهشهر می رود.

پرسپولیس - شهرداری ماهشهر ساعت 15:00

در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه تختی آبادان میهمان شهرداری ماهشهر است. شاگردان کالدرون که برای رسیدن به این مرحله، ماشین سازی تبریز و صنعت نفت آبادان را از پیش رو برداشته اند حالا خود را برای مصاف با تیم ماهشهری آماده می کنند. کالدرون پیش از این دیدار علیرضا بیرانوند را از فهرست 18 نفره خود کنار گذاشت تا این موضوع حاشیه زیادی را اطراف پرسپولیس ایجاد کند. با این حال پرسپولیسی ها امیدوارند تا با اتکا به عملکرد رادوشوویچ، مسئله ای درون دروازه نداشته باشند. نبرد پرسپولیس و شهرداری ماهشهر لیگ دویی، در فضای مجازی، مصاف پرسپولیس و قشقایی شیراز را در جام حذفی به یاد مخاطبان انداخته است و شاگردان کالدرون برای این دیدار کاملا خود را آماده کردند تا اتفاقی که مقابل تیم قشقایی شیراز برای آن ها روی داد، رخ ندهد.

نفت مسجد سلیمان - شاهین شهرداری بوشهر ساعت 16:45

نفت مسجد سلیمان که تا هفته گذشته رقابت های لیگ برتر، تیم بدون باخت این مسابقات بود، حالا در جام حذفی با شاهین شهرداری بوشهر زورآزمایی می کند. شاگردان مهدی تارتار که در جام حذفی تیم گل گهر سیرجان را در مرحله یک شانزدهم نهایی یک بر صفر شکست داده و هم چنین مقابل شهر خودرو در یک بازی مهیج یک بر صفر به پیروزی رسیدند، این بار در ورزشگاه خانگی خودشان از شاگردان میشو کریستیچویچ میزبانی خواهد کرد. از طرفی دیگر تیم شاهین شهرداری بوشهر که اوضاع خوبی در لیگ برتر ندارد، در جام حذفی توانسته فرایند امیدوارانه ای داشته باشد و در یک شانزدهم نهایی این مسابقات خوشه طلایی ساوه را در ضربات پنالتی شکست دهد و مقابل سایپا دو بر صفر به پیروزی برسد. پیروزی هر یک از دو تیم در این مرحله می تواند روحیه بسیار خوبی برای آماده سازی تیم ها در تعطیلات نیم فصل بدهد و باید دید نتیجه تفکرات تارتار و کریستیچویچ منجر به پیروزی کدام تیم می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شهرداری ماهشهر، قشقاییِ پرسپولیس می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری ماهشهر، قشقاییِ پرسپولیس می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید