صحبت های متفاوت یحیی گل محمدی درباره پرسپولیس فصل بعد

به گزارش وبلاگ ملیسا، فصل برای پرسپولیس در شرایطی به خاتمه رسید که پس از شش سال، یک تیم خاتمه لیگ برتر را با کسب امتیاز بیشتر نسبت به سرخپوشان به خاتمه رساند و همین موضوع تبعات سنگینی برای کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس داشت. یحیی که در دو سال نخست محبوبیت ویژه ای نزد طرفداران پرسپولیس کسب نموده بود، به آرامی و به خصوص از بازی دربی، جایگاه خود را نزد طرفداران پرسپولیس از دست داد و همین حالا نیز مخالفان او، اگر تعداد بسیار بیشتری هم نداشته باشند، سروصدای زیادتری را در فضای مجازی ایجاد نموده اند.

صحبت های متفاوت یحیی گل محمدی درباره پرسپولیس فصل بعد

این در حالی است که برخلاف پیش بینی ناظران، یحیی باوجود این فشار ها ترجیح داد که استعفا ندهد و در فصل تازه نیز راهنمایی پرسپولیس را برعهده داشته باشد و تیمی تازه را بسازد. از شکست برابر سپاهان که مترادف بود با واگذاری جام لیگ برتر، فعالیت مخفی مدیران باشگاه پرسپولیس برای جذب ستاره ها آغاز شد و اتفاقا خیلی زود هم به ثمر نشست.

علیرضا بیرانوند که مسئله ای هم برای جدایی از آنتورپ نداشت به همراه مرتضی پورعلی گنجی که مدتی هم در تمرینات پرسپولیس شرکت نموده بود، به زودی با مدیران باشگاه به توافق رسید. خبری که ابتدا در رسانه های غیررسمی منتشر شد، اما سپس مسئولان رسمی باشگاه پرسپولیس نیز این اخبار را تائید کردند و شب گذشته هم یحیی با اشاره به اینکه فهرست ورودی و خروجی نداده است، گفت: منظور شما بازیکنانی هستند که هر تیمی دوست دارد آن ها را به خدمت بگیرد..

اما این همه ماجرا نبود. دقایقی پس از بازی فجرسپاسی، خبر توافق پرسپولیس با سه بازیکن سپاهان، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده و دانیال اسماعیلی فر از رسانه های مجازی و وبلاگ ملیسا حوزه باشگاه پرسپولیس منتشر شد تا تعیین گردد 5 خرید قرمز ها در آستانه نهایی قرار دارند.

این یک آغاز استثنایی و بی نظیر برای پرسپولیس در جابجایی است که اگرچه هنوز از مبادی رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام نشده اند، اما قطعی شده یا در مراحل نهایی هستند.

همین استارت فوق العاده در پنجره تابستانی باعث شد تا یحیی شب گذشته صحبت از جبران نتایج کند و بگوید که فصل آینده حداقل یک جام را به طرفداران پرسپولیس هدیه خواهد داد. او بعلاوه تاکید نمود که مسئول همه نتایج این فصل پرسپولیس اوست.

یحیی در بخشی دیگر از صحبت هایش به صورت تلویحی از مواضع حمید مطهری که علیه منتقدان این تیم اظهار نظر نموده بود نیز انتقاد کرد و گفت که از درخواست های طرفداران پرسپولیس اطلاع دارد و تیم برای فصل آینده باید تقویت گردد.

همه این ها شواهد و نقل قول هایی هستند که نشان می دهند یحیی فصل همراه با ناکامی را پشت سر گذاشته و میخواهد در دوره تازهش همراه با پرسپولیس، این ناکامی را جبران کند. اینکه او باوجود ناکامی پرسپولیس را ترک ننموده، نکته مثبتی است و حالا باید دید در دوره آماده سازی تیمش را از نظر فنی چگونه مهیای حضور در لیگ برتر خواهد نمود.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "صحبت های متفاوت یحیی گل محمدی درباره پرسپولیس فصل بعد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های متفاوت یحیی گل محمدی درباره پرسپولیس فصل بعد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید