سوپرمن با پیراهن پرسپولیس خداحافظی می نماید یا ملوان؟

به گزارش وبلاگ ملیسا، خبرنگاران: در حالی که دفتر باشگاه پرسپولیس این روز ها محل رفت امد بازیکنان نو و مدیربرنامه های شان است هنوز تکلیف بعضی چهره های قدیمی و مهم این تیم برای فصل بعد معین نیست. یکی از آن ها سید جلال حسینی است که در سال های پایانی بازی اش به سر می برد.

سوپرمن با پیراهن پرسپولیس خداحافظی می نماید یا ملوان؟

به گزارش وبلاگ ملیسا، سید جلال حسینی یک فصل نه چندان درخشان را پشت سر گذاشت. به علت اختلاف نظر ها با یحیی گل محمدی کمت فرصت بازی پیدا کرد و همین مسئله هم موجب شد که خط دفاعی تیم شان در فصلی که گذشت نتایج مطلوبی نگیرد و مورد انتقاد قرار گیرد.

سید جلال حسینی یکی از پایه های اصلی شکل گیری پرسپولیس درخشان دهه نود شمسی است. او در کنار چند چهره دیگر خط دفاعی آهنین پرسپولیس را پایه گذاری کردند که کمتر تیمی می توانست آن را بشکند و دروازه آن ها را باز کند. در این میان زوج های او در خط دفاعی پرسپولیس را یکی یکی ترک کردند. ابتدا این شجاع خلیل زاده بود که از پرسپولیس رفت و بعد کنعانی زادگان تا میانه دفاع پرسپولیس با مشکلاتی روبرو شود.

حالا پرسپولیس برای ترمیم این شرایط یک مدافع ملی پوش را از لیگ چین به خدمت گرفته. مرتضی پورعلی گنجی که قرار است جای خالی سید جلال را در تیم پر کند. اما سوال اینجاست که شرایط سید جلال در پرسپولیس به کجا خواهد کشید؟

او که احتمالا در آخرین فصل فوتبالی اش به سر می برد دوست دارد با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند یا اینکه به انزلی باز می شود و پیراهن ملوان تازه صعود نموده را می پوشد؟ فعلا که از باشگاه پرسپولیس و پیشنهادهایش خبری نیست!

منبع: فرارو

به "سوپرمن با پیراهن پرسپولیس خداحافظی می نماید یا ملوان؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوپرمن با پیراهن پرسپولیس خداحافظی می نماید یا ملوان؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید