طراحی و امکانات ساعت هوشمند Galaxy Watch4 رسما لو رفت

به گزارش وبلاگ ملیسا، طراحی و امکانات ساعت هوشمند Galaxy Watch4 سامسونگ از سوی پایگاه 91 موبایل فاش شد.

طراحی و امکانات ساعت هوشمند Galaxy Watch4 رسما لو رفت

به گزارش خبرنگار ، به نقل از جی اس ام آرنا، تازهترین مجموعه نشت های 91Mobiles به تازگی چهره ساعت هوشمند Galaxy Watch4 آینده سامسونگ را کاملاً آشکار نموده است. گفته می گردد این ارائه ها رسمی است.

پیش از این شایعه شده بود که این ساعت هوشمند با نام Samsung Galaxy Watch4 Active عرضه خواهد شد، اما نشت تازه اطلاعات تأیید می نمایند که سامسونگ آن را Galaxy Watch4 نامیده است.

این ارائه ها بعلاوه مشخصات بیشتری درباره گلکسی واچ 4 را فاش می نمایند. پشت بدنه ساعت متنی را به نمایش گذاشته که نشان می دهد Watch4 در میزان های 40 و 44 میلی متر ارائه می گردد. علاوه بر این، مقاومت در برابر آب 5ATM، انطباق با MIL-STD 810G، GPS و محافظ Gorilla Glass DX + هم به طور برجسته نشان داده شده است.

به نظر می رسد تغییرات طراحی Watch4 دور شدن از Watch3، حاشیه چرخان و تیزبینی کلی آن است. به نظر می رسد Watch4 تازه با طراحی زیبا و خطوط منحنی تر، از زبان طراحی Galaxy Watch2 Active نشات گرفته است. کناره های بدنه ساعت به شکل مچ دست خم می شوند و بند دقیقاً مانند Watch Active2 بسته می گردد. در سمت راست دو دکمه فیزیکی وجود دارد و ممکن است ساعت همچنان از قاب لمسی مانند Active2 برخوردار باشد.

اطلاعات منتشر شده چندین رنگ باند، شامل سفید، سبز، سیاه، قرمز و زرد را با بدنه ساعت برنزی، نقره ای و مشکی نشان می دهند. بعلاوه اخیرا شایعاتی درباره پروژه ساعت هوشمند شرکت فیسبوک منتشر شده که این شرکت این موضوع را هنوز به طور رسمی تایید ننموده، اما گزارشات منتشر شده از رونمایی این ساعت در تابستان خبر می دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "طراحی و امکانات ساعت هوشمند Galaxy Watch4 رسما لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و امکانات ساعت هوشمند Galaxy Watch4 رسما لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید