قاسم پور هنوز روی تشک نیامده!

به گزارش وبلاگ ملیسا، کامران قاسم پور که در تاریخ 29 خرداد 1402 در جریان تمرینات تیم ملی کشتی آزاد دچار تشدید آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران شد هنوز برای تمرین کشتی روی تشک نیامده و این احتمال وجود دارد که به اردوی بعدی موکول گردد.

قاسم پور هنوز روی تشک نیامده!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ملیسا، کامران قاسم پور دارنده دو مدال طلای مسابقات جهانی 2021 اسلو و 2022 بلگراد، در حالی که خود را برای کسب سومین طلای جهانی متوالی اش آماده می کرد دچار مصدومیت از ناحیه کشاله ران شد و شدت این آسیب دیدگی به حدی بود که حتی احتمال نرسیدن او به جهانی 2023 مطرح شد.

قاسم پور از همان وقت زیر نظر دکتر سهراب کیهانی پزشک معتمد فدراسیون، کار درمانش را شروع کرد و هنوز هم برای تمرین کشتی روی تشک نیامده است. هرچند او در تمرینات ایستگاهی، مرور فن و شبیه سازی کشتی حضور داشته و البته به نظر می رسد از ابتدای اردوی بعدی او بتواند کار روی تشک را شروع کند.

باتوجه به آمادگی بدنی و فنی کامران قاسم پور، حتی اگر او تنها یک ماه تمرین کشتی انجام دهد، با همان مقدار آمادگی می تواند نماینده وزن 92 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی بلگراد باشد.

اردوی جاری تیم ملی آزاد روز آدینه هفته جاری به اتمام خواهد رسید و اردوی بعدی از 24 مرداد شروع می گردد.

عیسی حاجی اف مربی روس تیم ملی آزاد هم که برای ملاقات با خانواده اش به روسیه رفته، احتمالاً از اردوی بعدی تا سرانجام مسابقات جهانی بلگراد در کنار ملی پوشان خواهد بود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قاسم پور هنوز روی تشک نیامده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسم پور هنوز روی تشک نیامده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید