مشارکت رانندگان حمل و نقل کالا در اجرای طرح گشت کنترل جاده ای

به گزارش وبلاگ ملیسا، خبرنگاران/سمنان در طرحی ابتکاری رانندگان حمل و نقل کالای شهرستان سمنان به منظور ارتقای ضریب ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات حوادث جاده ای، برای استقرار در قالب گشت کنترل در محورهای مواصلاتی در تعطیلات پایانی طرح نوروزی اعلام آمادگی نموده و مشارکت خود را به مرحله اجرا درآوردند.

مشارکت رانندگان حمل و نقل کالا در اجرای طرح گشت کنترل جاده ای

احسان منصور کیایی در آیینی با حضور فرماندهی پلیس راه استان و جمعی از رانندگان حمل و نقل کالا این استان اظهار کرد: بعد از گذشت بیش از دو سال سخت و وهم انگیز از استیلای کرونا بر دنیا و ایران سال جاری شاهد این بودیم استان سمنان، میزبان و معبر خیل عظیمی از مسافرین نوروزی بود و آمار نشان می دهد که مسافرت های نوروزی رشد زیادی داشته است و در راستای کاهش تصادفات در روزهای خاتمهی تعطیلات نوروزی باید حضور و گشت های ثابت و سیار راهداری و پلیس راه افزایش یابد تا در خاتمه تعطیلات شاهد کاهش تصادفات در این محور پرتردد باشیم لذا در این خصوص با اعلام آمادگی رانندگان در بخش خصوصی حمل و نقل کالا جهت مشارکت در اجرای طرح گشت کنترل جاده ای، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان نیز استقبال کرده و همکاری لازم را خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان بعلاوه توضیح داد: طرح ابتکاری رانندگان حمل و نقل کالای شهرستان سمنان به منظور ارتقای ضریب ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات حوادث جاده ای و همراهی با گشت های مشترک تأثیر بسزایی در نظارت، کنترل و اجرای قوانین حمل ونقل خواهد داشت.

وی یادآور شد: اینکه رانندگان بخش خصوصی به طور خودجوش و مردمی برای سلامت هموطنان از هیچگونه کمکی فروگذار نیستند جای تقدیر دارد و نشان دهنده این است که فرهنگ ایثار و مهربانی در جمهوری اسلامی ایران پیوسته جاریست.

منصور کیایی اضافه نمود: این طرح در قالب گشت های مشترک راهداری، پلیس راه و مردمی رانندگان بخش خصوصی حمل و نقل کالا در محورهای مواصلاتی پرخطر و پرتردد با هدف تشدید کنترل های میدانی ترافیک و ارتقای ضریب امنیت جاده ای و کاهش تصادفات و تلفات صورت می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان افزود: در نشست مشترکی که با فرماندهی پلیس راه استان داشتیم نیز مقرر شد با هرگونه تخلفی از سوی رانندگان برخورد قاطعانه گردد و یقینا هیچ گونه مماشاتی در این باره، دیده نخواهد شد.

وی اعلام کرد: همفکری و همکاری با متولیان این امر می تواند اثرات ارزشمندی را در کاهش تصادفات و حوادث جاده ای به جا گذارد و امیدواریم آغاز این طرح مردمی بتواند به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون تخلفات رانندگی و بعلاوه ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای، فرهنگ سازی خوبی را به همراه داشته باشد.

منصور کیایی در خاتمه با تاکید بر رعایت کامل جوانب ایمنی به وسیله رانندگان خواهان همکاری و تعامل حداکثری کاربران جاده ای با تیم های کنترل و نظارت راهداری و حمل ونقل جاده ای و پلیس راه در راستای اجرای این طرح شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مشارکت رانندگان حمل و نقل کالا در اجرای طرح گشت کنترل جاده ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت رانندگان حمل و نقل کالا در اجرای طرح گشت کنترل جاده ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید