مقایسه سوبارو فارستر با تویوتا راوفور و فولکس تیگوان

به گزارش وبلاگ ملیسا، اگر در بازار خودرو در پی شاسی بلندی خوب و جمع و جور باشید و از اهل فن و ماشین بازها در این زمینه یاری بگیرید، آنها شما را به سمت چند گزینه می برند: سوبارو فارستر، تویوتا راوفور و فولکس واگن تیگوان. هر سه این خودروها مزایا و معایب خاص خود را دارد، اما در بعضی از آپشن ها و امکانات رفاهی و ایمنی قدرت و برگ برنده دست یک کمپانی و یک خودرو است.

مقایسه سوبارو فارستر با تویوتا راوفور و فولکس تیگوان

در این مقاله، ما به مقایسه سوبارو فارستر با تویوتا راوفور و فولکس واگن تیگوان می پردازیم.

مقایسه سوبارو فارستر با تویوتا راوفور

تویوتا راوفور می تواند 177 اسب بخار و 233 نیوتن متر گشتاور فراوری کند و شتاب صفر تا 100 کیلومتر آن 9.3 ثانیه است؛ یعنی در این زمینه عملکردی بهتر از فارستر ارائه می نماید زیرا فارستر درنهایت می تواند 170 اسب بخار قدرت فراوری کند.

حدبیشتر سرعت راوفور 200 کیلومتر بر ساعت است و با اختلافی 15 کیلومتری در مقایسه سوبارو فارستر برتر و بهتر است. بااین حال، مصرف سوخت این مدل تویوتا 9 لیتر در هر 100 کیلومتر است که در مقایسه با مصرف سوخت 8 لیتری فارستر آمار چندان جالبی به شمار نمی آید.

سوبارو فارستر 2014 از نمای روبه رو

باتوجه به نزدیک بودن آپشن های رفاهی و ایمنی هر دو خودرو، ازنظر قیمت این سوبارو فارستر است که نسبت به رقیبش قدرت نمایی می نماید. البته که الان بازار خودرو چنان آشفته است که شاید بهتر باشد با پرداخت مبلغ بیشتری به سراغ خودرویی رفت که سرویس دهی بهتری در کشور دارد.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده آخرین قیمت خرید و فروش تویوتا راوفور به سایت وبلاگ ملیسا مراجعه کنید.

مقایسه سوبارو فارستر با فولکس واگن تیگوان

در مقایسه سوبارو فارستر با فولکس واگن تیگوان باید بگوییم که در بیشتر زمینه ها موفقیت با خودروی فارستر است و می تواند انتخاب بهتری باشد. فولکس تیگوان با قدرت فراوری 185 اسب بخار و 300 نیوتن متر گشتاور به وسیله جعبه دنده های مختلفی همانند یک واحد 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه، این نیرو را به چرخ های جلو یا با استفاده از سیستم Motion 4 به هر چهارچرخ منتقل می نماید. این درحالی است که فارستر در نهایت 170 اسب بخار قدرت فراوری می نماید.

نمای داخل سوبارو فارستر 2014

با همه این تفاسیر ازنظر شتاب و سرعت، فزونی با سوبارو فارستر است که ظرف مدت 10 ثانیه می تواند خودرو را از جا بکند و به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

در زمینه مصرف سوخت هم این دو خودرو رقابت پایاپایی دارند، اما خودروی آلمانی تیگوان با مصرف 9.8 لیتر در هر 100 کیلومتر 0.2 لیتر در مقایسه سوبارو فارستر مصرف بیشتری دارد و از این نظر چندان مالی و به صرفه نیست.

کابین سوبارو فارستر بسیار بزرگ، جادار و راحت است و می تواند جوابگوی خانواده ای 4 تا 5 نفری باشد. درحالی که حجم فضای کابین و صندوق بار دو رقیب دیگر در مقایسه سوبارو فارستر کوچک تر است و حتی فضای پای سرنشینان عقب نیز کمتر از مدل ژاپنی است.

سوبارو فارستر 2014 از نمای پشت

بسیاری از امکانات رفاهی سوبارو فارستر در تیپ پایه آن قابل دسترسی نیست و برای داشتن چنین امکاناتی باید با هزینه بیشتر تیپ لیمیتد آن را بخرید که این خود نقطه ضعفی بزرگ برای شرکت سوبارو و خودروی فارستر به حساب می آید.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده آخرین قیمت خرید و فروش فولکس واگن تیگوان به سایت وبلاگ ملیسا مراجعه کنید.

جمع بندی

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده و اطلاعات خوبی از مقایسه سوبارو فارستر در اختیارتان قرار داده باشد. بعلاوه شما می توانید با مراجعه به لینک زیر از جدیدترین قیمت خرید و فروش این خودرو در بازار آگاه شوید:

آگهی های خرید و فروش سوبارو فارستر

نظر شما درباره خودروهای بالا چیست؟ به نظر شما کدام یک از این خودروها ارزش خرید بیشتری دارند؟ نظرات و تجربیات خودتان را به وسیله ثبت دیدگاه با ما و سایر خوانندگان بلاگ وبلاگ ملیسا در میان بگذارید.

منبع: بلاگ دیوار

به "مقایسه سوبارو فارستر با تویوتا راوفور و فولکس تیگوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه سوبارو فارستر با تویوتا راوفور و فولکس تیگوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید