ویزای کانادا: نیمی از جوانان کانادایی در فصل تابستان به منظور حفظ ارتباط با دوستانشان زیر بار قرض می فرایند

به گزارش وبلاگ ملیسا، در حالی که ممکن است با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، زندگی جوانان در فصل تابستان آسان و کم خرج به نظر برسد، اما یک گزارش نو دریافته است که بسیاری از کانادایی ها می کوشند تا طبق عادات هزینه ای دوستانشان رفتار نمایند و بنابراین برای حفظ روابط دوستی خود، به راحتی زیر بار قرض می فرایند.

ویزای کانادا: نیمی از جوانان کانادایی در فصل تابستان به منظور حفظ ارتباط با دوستانشان زیر بار قرض می فرایند

این اطلاعات آخرین یافته های یک نظرسنجی است که اخیرا از طریق Credit Karma که یک شرکت مالی خصوصی چند ملیتی در ایالات متحده آمریکاست، ارائه شده است.

براساس این یافته ها، بدهی هایی که 50 درصد از جوانان 18 تا 38 ساله متحمل می شوند مربوط به برخی عادات هزینه ای همچون خرید لباس، غذا، الکل و حتی سفر می شود.

بر اساس گزارشی در مورد یافته های این نظرسنجی، بیش از یک سوم (35 درصد) از پاسخ دهندگان گفته اند در مقابل برخی پیشنهادات دوستانشان که از عهده بار مالی آن بر نمی آیند، نمی توانند به راحتی نه بگویند. همچنین 63 درصد از افرادی که زیر بار قرض رفته اند، بدهی خود را از دوستانشان مخفی می کنند.

این گزارش می گوید دلیل بسکمک از این هزینه ها پدیده ای به نام FOMO (ترس از دست دادن) می باشد.

از میان افرادی که به دلیل حفظ روابط خود بدهکار شده اند:

  • تقریبا نیمی (49 درصد) از آنها گفتند که این کار را انجام دادند زیرا می ترسیدند اگر پیشنهاد دوستانشان را قبول نکنند، از برنامه های تفریحی آینده کنار گذارده شوند.
  • 49 درصد دیگر هم گفتند که نمی خواهند تجربه جدیدی که یک بار در زندگی رخ می دهد را از دست بدهند.
  • تقریبا نیمی (45 درصد) هم پاسخ دادند که نمی خواهند در جمع دوستان مانند یک غریبه باشند.
  • 34 درصد نمی خواستند دوستانشان را از دست بدهند.
  • 29 درصد هم از اینکه مورد قضاوت قرار گیرند، نگران بودند.

جهت کمک به افرادی که با مسائل مربوط به بدهی و امور مالی درگیر هستند، Credit Karma مراحلی را پیشنهاد می کند که افراد با پیروی از آنها می توانند تا حدی بر مسائل مالی خود مسلط شوند.

درباره امور مالی صداقت داشته باشید

این نظرسنجی نشان می دهد که 69 درصد از جوانان بالغ کانادا فکر می کنند که دوستانشان پول بیشتری نسبت به آنها دارند. اما در واقع تعداد خیلی کمی از آنها (41 درصد) می دانند که دوستانشان چقدر درآمد دارند. شما مجبور نیستید حقوق خود را به دوستانتان اعلام نمایید اما می توانید در مورد آنچه که از عهده هزینه آن بر می آیید و کارهایی که از انجام آن ناتوانید، شفافیت و صداقت داشته باشید تا متوجه شوید آنها هم مثل شما احساس یکسانی دارند.

پیشنهادات رایگان یا کم هزینه را جایگزین کنید

پایبندی به سطح بودجه محدود به این معنا نیست که شما نمی توانید با دوستانتان وقت بگذرانید و لذت ببرید. شما می توانید چیزهایی مانند خوردن غذای مختصر، پیاده روی در یک پارک یا رفتن به خانه یکی از دوستان برای برپایی یک مهمانی به جای بیرون رفتن را جایگزین تفریحات پرهزینه نمایید.

هزینه های پرداختی را برنامه ریزی کنید

برای جلوگیری از هزینه های بیش از حد، کارت های اعتباری خود را در خانه بگذارید. سعی کنید یک حساب پس انداز جداگانه داشته باشید تا بتوانید برای مواقعی که با دوستان خود به تفریح می روید از آن جهت پرداخت هزینه های کوتاه مدت استفاده کنید. توجه داشته باشید کارت اعتباری مربوط به این حساب یا میزانی پول نقد همراه خود ببرید تا بدین ترتیب همواره میزان مشخصی پول در اختیارتان باشد و برای تفریحات محبت آمیز بیش از حد زیر بار قرض نروید.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال

به "ویزای کانادا: نیمی از جوانان کانادایی در فصل تابستان به منظور حفظ ارتباط با دوستانشان زیر بار قرض می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: نیمی از جوانان کانادایی در فصل تابستان به منظور حفظ ارتباط با دوستانشان زیر بار قرض می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید