شرایط هوای تهران در شرایط قابل قبول

به گزارش وبلاگ ملیسا، تهران (پانا) - با اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای مرکز امروز (27 اسفندماه) با توجه به کاهش تردد خودروها در روز تعطیل و وزش باد مؤثر، کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها در محدوده قابل قبول قرار می گیرد.

شرایط هوای تهران در شرایط قابل قبول

پیش بینی های اجرا شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه روز جمعه (27 اسفندماه) با کاهش تردد خودروها در روز تعطیل و وزش باد مؤثر، کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها در محدوده قابل قبول قرار می گیرد.

در طی روز با کاهش تندی باد پراکندگی آلاینده ها تاحدودی محدود خواهد شد و با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت جمعه همراه با افزایش ترافیک، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و کاهش کیفیت هوا در پاره ای از منطقه ها پرتردد را به دنبال دارد.

کاهش نسبی تندی باد تا صبح روز شنبه (28 اسفندماه) همراه با آغاز تردد خودروها سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و کیفیت هوا در برخی منطقه ها پرتردد در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار می گیرد. افزایش تندی باد در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده ها را فراهم می کند.

با تقویت ناپایداری جوی تا ساعات پایانی شنبه همراه با وزش باد مؤثر، کاهش غلظت آلاینده ها و برقراری شرایط قابل قبول در بیشتر منطقه ها دور از انتظار نخواهد بود.

آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 68 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 77 و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شرایط هوای تهران در شرایط قابل قبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط هوای تهران در شرایط قابل قبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید