کتابخانه های کانون پرورش فکری با 130هزار جلد تجهیز می شوند

به گزارش وبلاگ ملیسا، کتابخانه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در قالب طرح تمیم در فصل بهار، با 130 هزار جلد کتاب تجهیز می شوند.

کتابخانه های کانون پرورش فکری با 130هزار جلد تجهیز می شوند

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ ملیسا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، کتاب خانه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سراسر کشور در قالب طرح تمیم، با بیش از 130 هزار جلد کتاب و محصولات فرهنگی در ابتدای سال 1400 تجهیز می گردد.

این محصولات در قالب طرح تمیم (تامین محتوای یک پارچه مراکز کانون) شامل کتاب های برگزیده جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان از فراوریات کانون و دیگر ناشران حوزه کودک، کتاب های چاپ اول کانون پرورش فکری، مجموعه چهل قصه، و... به تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون ارسال می گردد.

بر همین اساس، شش عنوان کتابِ برگزیده جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان در فصل پاییز و زمستان 1399، از هر عنوان 5هزار نسخه در اختیار کتابخانه های کانون قرار می گیرد.

همچنین بیش از 14 عنوان از کتاب های چاپ اول کانون پرورش فکری از هر عنوان 5هزار نسخه به مراکز فرهنگی هنری کانون در قالب طرح تمیم ارسال می گردد.

مجموعه آموزشی چهل قصه نیز (شامل 4 عنوان کتاب ویژه خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال و 4 دی وی دی قصه گویی با روایت هنرمندان و قصه گویان کانون همراه بروشور) از دیگر محصولاتی است که علاوه بر ارسال به 31 انجمن قصه گویی کانون در سراسر کشور، دو سری نیز برای هزار مرکز فرهنگی هنری کانون ارسال خواهد شد.

طرح تمیم برای حمایت از فراوری کتاب حوزه کودک و نوجوان و پاسخ به احتیاج مخاطبان کتاب خانه های کانون پرورش فکری از بهار سال 99 شروع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کتابخانه های کانون پرورش فکری با 130هزار جلد تجهیز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه های کانون پرورش فکری با 130هزار جلد تجهیز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید