40 مدل لباس مجلسی دخترانه

به گزارش وبلاگ ملیسا، خرید لباس مجلسی دخترانه در کلام ساده و لذت بخش است. قدم زدن در فروشگاه ها، انتخاب لباسی با رنگ و طرح دلخواه متناسب با سایز و بیرون زدن از فروشگاه! کاش همه چیز به همین سادگی بود! در ادامه 7 نکته کلیدی برای خرید لباس مجلسی دخترانه را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت و کلکسیونی از 40 مدل لباس مجلسی دخترانه با سبک های مختلف را مشادهده می کنیم.

40 مدل لباس مجلسی دخترانه

7 نکته برای خرید لباس مجلسی دخترانه

1. بودجه خود را تعیین کنید

قبل از خرید تعیین کنید که تا چه اندازه حاضر هستید برای این لباس هزینه کنید. این کار باعث می شود لیست فروشگاه ها و برندهای شما محدودتر شود.

2. آنلاین خرید نکنید

اگر برای مراسم مهمی قصد خرید لباس دارید، خرید آنلاین گزینه مناسبی برای شما نیست. اگرچه خرید آنلاین دست شما را برای انتخاب مدل های بی شماری باز می گذارد و شما می توانید در خانه مدل لباس خود را انتخاب کنید؛ اما، خرید آنلاین همواره با ریسک همراه است. اگر در هر صورت مجبور به خرید آنلاین شدید، خرید خود را به لحظه آخر موکول نکنید. در این صورت اگر نیازی به تعویض و یا خرید مجدد پیدا کردید، زمان لازم برای این کار را خواهید داشت.

3. رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید

اگر قبل از خرید بدانید که به دنبال چه رنگ لباسی هستید، زمانی که به فروشگاه رفتید چشم تان ناخود مطلع به دنبال آن می شود. با این کار اتلاف وقت کمتری در بر خواهید داشت.

4. نوع مهمانی خود را در نظر بگیرید

برای چه موقعیتی قرار است خرید کنید؟ تولد، مهمانی محبت آمیز و یا مراسمی رسمی؟

5. سبک استایل خود را تعیین کنید

سبک لباس مجلسی دخترانه نیز به همان میزان که رنگ آن اهمیت دارد، حائز اهمیت است. اورسایز یا چسبان؟ کوتاه یا بلند؟ ساده و یا کار شده؟ با مطلعی از سبک استایل خود می توانید خرید کم دردسر تری پیش رو داشته باشید.

6. فرم اندام خود را در نظر داشته باشید

لباسی که برای دوست شما با فرم اندامی متفاوت عالی به نظر می رسد، لزوما برای فرم اندام شما جادو نمی کند!

7. ظاهر خود را با اکسسوری مناسب ارتقا دهید

انتخاب کیف و کفش مناسب و یا جواهرات و اکسسوری های مختلف متناسب با رنگ و استایل لباس مجلسی شما تا حد زیادی به تکمیل و هماهنگی در استایل تان یاری خواهد نمود.

کلکسیونی از 40 مدل لباس مجلسی دخترانه

مدل لباس مجلسی دخترانه سفید ساده و شیکمدل لباس مجلسی دخترانه سفیدمدل لباس مجلسی پولک دار مشکی دخترانه آستین دار

بیشتر ببینید: 30 مدل لباس مجلسی مشکی شیک برای موقعیت های مختلف

ست شومیز پاپیون دار سفید و شلوار مجلسی دخترانهمدل لباس مجلسی گل برجسته دخترانه

بیشتر ببینید: 30 مدل لباس مجلسی گل برجسته جدید، ساده و شیک

مدل لباس مجلسی قرمز آستین دار دخترانهمدل لباس مجلسی آبی کاربنی دخترانهمدل لباس مجلسی گلدار دخترانه

بیشتر ببینید: 30 مدل لباس مجلسی گلدار + راهنمای جامع برای همه سنین

مدل لباس مجلسی مرجانی پاپیون دار دخترانهمدل لباس مجلسی گیپور زرد دخترانهمدل لباس مجلسی مشکی دخترانه پف دارمدل لباس مجلسی پلنگی صورتی دخترانه

بیشتر ببینید: 30 مدل لباس مجلسی پلنگی + راهنمای ست کردن

مدل لباس مجلسی شنل دار سفید دخترانهمدل کت و شلوار مجلسی دخترانه سبز یشمی ست شده با کمربند پهنمدل لباس مجلسی ساتن دخترانه با آستین پف دارلباس مجلسی دخترانه سبز مدل آف شولدرمدل لباس مجلسی نارنجی ساده دخترانه

بیشتر ببینید: 30 مدل لباس مجلسی نارنجی برای افراد با اعتماد به نفس بالا!

مدل لباس مجلسی پلنگی دخترانه 2019مدل لباس مجلسی اروپایی دخترانهمدل شومیز مجلسی گلدار دخترانهمدل لباس مجلسی مشکی ساده و شیک دخترانهمدل لباس مجلسی حریر گلدار بلند دخترانهمدل لباس مجلسی سرهمی گلدار دخترانه 2019مدل کت و دامن مجلسی دخترانهمدل لباس مجلسی دخترانه گیپور سفید

بیشتر ببینید: 30 مدل لباس مجلسی سفید که باید حتما امتحان کنید!

مدل لباس مجلسی پف دار دخترانهمدل لباس مجلسی مرجانی دخترانه 2019

بیشتر ببینید: 30 مدل لباس مجلسی مرجانی برای رنگ پوست های مختلف

مدل لباس مجلسی مشکی پف دار دخترانهمدل لباس مجلسی صورتی جیغ دخترانه آستین سه ربعیمدل لباس مجلسی پولک دار دخترانه 2019

بیشتر ببینید: 30 مدل لباس مجلسی پولک دار + ترفند های مراقبت و شستشو

مدل لباس مجلسی دخترانه آستین پفی سبزمدل لباس مجلسی دو تکه دخترانهمدل لباس مجلسی دخترانه ساده و شیکمدل لباس مجلسی پاپیون دار اسپرت دخترانهمدل لباس مجلسی مشکی پف دار کوتاه دخترانهمدل لباس مجلسی لمه بلند دخترانهمدل لباس مجلسی پلنگی دخترانه 2019مدل لباس مجلسی دخترانه زرد بلندلباس مجلسی مخمل مشکی دخترانه مدل عروسکیمدل لباس مجلسی دخترانه آبی روشن ساده

سخن آخر

راحتی لباس مجلسی با بالا رفتن اعتماد به نفس رابطه ای پایاپای دارند. اگر احساس می کنید در لباسی که انتخاب نموده اید به اندازه کافی راحت نیستید و یا باید هر آن استرس نمایان شدن لباس زیر و یا سایر نقاط بدن خود را داشته باشید، هرچند لباس زیبایی باشد بهتر است که از آن صرف نظر کنید. شما چه فاکتورهای دیگری را برای انتخاب لباس مجلسی دخترانه در نظر می گیرید؟ دیدگاه و تجربیات خود را با ما و همراهان انگیزه در انتهای این مطلب به اشتراک بگذارید و در آخر، به منظور آشنایی با آخرین ترندهای 2019، دنبال کردن کلکسیون لباس مجلسی اروپایی را از دست ندهید.

منبع: مجله انگیزه

به "40 مدل لباس مجلسی دخترانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 مدل لباس مجلسی دخترانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید