تئاتر

پیغام فرهاد قائمیان به همایش دانش آموختگان انجمن سینمای جوان، اینجا خانه من است

فرهاد قائمیان بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون از برگزارکنندگان اولین همایش دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران قدردانی کرد.

29 مهر 1401

مرگ مشکوک بازیگر زن 44 ساله

شونکا دوکوره بازیگر فیلم سینمایی الویس در سن 44 سالگی از جهان رفت.

7 مرداد 1401

رونمایی از مجموعه داستان گل های آفتاب گردان

به گزارش خبرنگاران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، کانون هنر و داستان هوما فرهنگسرای رسانه نشست رونمایی از کتاب مجموعه داستان گل های آفتاب گردان به نویسندگی شهلا رضا سلطانی را برگزار می نماید.

15 اردیبهشت 1401

معرفی هتل 3 ستاره پسیفیک در شانگهای

هتل پسیفیک شانگهای | Pacific Hotel Shanghaiیکی از قدیمی ترین هتل ها در شهر شانگهای، هتل پسیفیک شانگهای است که به خاطر قدمتش، شاهد اتفاقات تاریخی این شهر برای دهه های متوالی بوده است. این هتل در محله ای قدیمی قرار گرفته است که همین موضوع باعث محبوبیت آن شده است. دکوراسیون...

11 اردیبهشت 1401

منظره روشنی برای آینده تئاتر نداریم، بودجه ای خاص برای هنر های نمایشی در نظر گرفته گردد

مجید رجبی معمار از اهمیت توجه به ارتقای سطح کمّی و کیفی هنرهای نمایشی در دولت تازه گفت.

3 شهریور 1400

کشیشی که آهنگساز بزرگی شد!

ویوالدی آهنگساز، نوازنده ویولن، معلم و روحانی ایتالیایی بود. این هنرمند ونیزی، به عنوان یکی از بزرگترین آهنگسازان عصر باروک شناخته می شود و آوازه تأثیر او بر دنیای موسیقی در زمان حیاتش در تمام اروپا پیچیده بود؛ با این حال ویوالدی زمانی که از دنیا رفت...

16 تیر 1400

خاتمه بلاتکلیفی یک ساله تنها کتابخانه عمومی سُرخه

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان در نشست آنالیز مسائل کتابخانه عمومی سرخه که 5 اسفندماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان برگزار گردید، گفت: کتابخانه عمومی سُرخه به علت قدمت ساختمان و احتمال تخریب،...

27 فروردین 1400

علی نصیریان : چطور می شود به کسی که توان خرید یک بسته ماسک ندارد گفت چرا ناامیدی؟!، خاطره بازی درباره لاله زار

گاهی در فرصت های کمیاب مواجهه و معاشرت با اسطوره های زنده فرهنگ و هنر، به این می اندیشم این مفاخر با چه راهبرد برازنده ای به جایگاه رفیع فعلی شان رسیده اند.

12 فروردین 1400

نمایش های خیابانی جشنواره تئاتر فجر، پرشور تر از سال های پیش

خبرگزاری خبرنگاران- عضو هیئت انتخاب بخش ویژه سرباز انقلاب سی و نهمین جشنواره تئاتر فجرگفت: بخش نمایش های خیابانی جشنواره تئاتر فجر به دلیل شرایط ویژه سال جاری می تواند پرهیجان تر از دوره های قبل برگزار گردد.

20 بهمن 1399

روایتی دلهره آور از یک قتل ، بهت تماشاگران در سالن تاریک لانچر5

در فضایی که علاقمندی به اجرای نمایش های فرم گرا با ذائقه روز نویسندگان و کارگردانان تئاتر همخوانی دارد، نمایش قصه گوی لانچر5 با بازی های تاثیرگذار دست روی موضوعی گذاشته که همچنان در جامعه تابو محسوب می گردد.

20 فروردین 1399

ولی الله شیراندامی در 88 سالگی درگذشت

ولی الله شیراندامی، بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون عصر امروز آدینه 11 بهمن در سن 88 سالگی در بیمارستان رسول اکرم(ص) از جهان رفت.

29 اسفند 1398

اجرای تئاتر لاموزیکا اثر مارگریت دوراس در تماشاخانه آژمان

تئاتر لاموزیکا اثر مارگریت دوراس به کارگردانی علی تاجیک در آبان ماه 98 در تماشاخانه آژمان اجرا می گردد.

4 دی 1398

ماجرای تحصن دو هفته ای دانشجوی محکوم به زندان ، سرسنگی: دانشجو ستاره دار نیست

معاون فرهنگی دانشگاه تهران درباره ماجرای تحصن دو هفته ای یک دانشجو در محوطه این دانشگاه، تاکید کرد که ادعای دانشجوی معترض برای پذیرفته نشدن به دلیل فعالیت های سیاسی کاملا غیرواقعی است.

3 دی 1398