از دیوارها ساده نگذرید!

به گزارش وبلاگ ملیسا، ایده ها، در ساده ترین چیزها خودشان را پنهان می نمایند.

از دیوارها ساده نگذرید!

ایده هایی برای دیوارهای ساده

حتما نباید ایده ها برای شما هزینه به بار بیاورند. ایده جالب در طراحی دکوراسیون داخلی غالبا در دسترس ترین ایده های ممکن است که با وسایل موجود و در دسترس به راحتی قابل اجرا است. توصیه می کنیم این ایده های تزیین دیوار ساده و منحصر به فرد را از دست ندهید و با این بخش از وبلاگ ملیسا همراه باشید.

از تکه های اضافه کاغذ دیواری استفاده کنید

حتما نباید کل دیوارهای خانه را با کاغذ دیواری طراحی کنید. اگر چند متر کاغذ دیواری در خانه باقی مانده است به راحتی می توانید قاب روی دیوار را با آن تزیین کنید. اگر روی دیوار قاب های گچ بری شده نیست می توانید تنها روی تکه ای از دیوار یا هر قسمتی که بهتر است کاغذ دیواری را نصب کنید. استفاده از این روش یک تحول خوب و منحصر به فرد، در سبک دکوراسیون منزل ایجاد می نماید.

کار متفاوت دیگری که می توانید با کاغذ دیواری انجام دهید این است که چند تابلو با طرح و رنگ های منحصر به فرد بسازید، و روی دیوارهای ساده خانه که خالی مانده است، نصب کنید. چند تکه کاغذ دیواری در طرح و رنگ های مختلف کفایت می نماید.

پارچه و قالیچه های تزیینی روی دیوار نصب کنید

اگر کاغذ دیواری در اختیار ندارید می توانید از خرد پارچه های موجود در خانه استفاده کنید. پارچه هایی که دارای طرح های پر زرق و برق اند و دوخت های خاصی روی آنها زده شده را می توانید به شکل خلاقانه ای در کنار هم بدوزید.

البته اگر پارچه هایی با طرح پوست حیوانات در منزل دارید، به راحتی می توانید چند تابلو تزیینی شیک برای اتاق نشیمن طراحی کنید. حتی برای این کار می توانید از هنرهای دست دوزی روی پارچه برای زیباتر شدن تابلوهای دست ساز استفاده کنید.

کارت پستال

یک روش جذاب و کاملا متفاوت این است که دیوار ساده را با استفاده از کارت پستال های یادگاری که در این چند سال جمع نموده اید، تزیین کنید. می توانید کارت پستال ها را درون قاب های یک شکل بگذارید و در کنار هم نصب کنید یا با چسب های مناسب به جای استفاده از میخ به دیوار بچسبانید.

دیوار را با قاب عکس تزیین کنید

استفاده از قاب عکس ها و تابلوهای تزیینی و حتی لوح های تقدیری که به مرور کسب نموده اید، یکی از عناصر الهام بخش و انرژی دهنده برای تزیین دیوار ساده به شمار می رود.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با نکات و مطالب دکوراسیون فضاهای پرت خانه را رها نکنید! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "از دیوارها ساده نگذرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از دیوارها ساده نگذرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید