اضافه شدن 15 استراحتگاه نو به Club Med

به گزارش وبلاگ ملیسا، کلاب مد، همچنان با معرفی محصولات نوآورانه کوشش می نماید تا جایگاه خود را به عنوان قهرمان همه جانبه در میان استراحتگاه های دنیا حفظ کند.

اضافه شدن 15 استراحتگاه نو به Club Med

کلاب مد (Club Med)، یک نام تجاری برتر در عرصه استراحتگاه ها، اعلام نموده است که 15 استراحتگاه نو به استراحتگاه های قبلی خود اضافه خواهد نمود و موارد قبلی را تعمیر و بازسازی می نماید.

کلاب مد، بعد از افتتاح Samoens Morillon Grand Massif و Tomamu Hokkaido در ژاپن، تصمیم گرفته است که پنج استراحتگاه نو را در عرض سه سال آینده به مجموعه خود اضافه کند.

این برند بعلاوه اعلام نموده است که سالن های کنونی خود را تعمیر و بازسازی می نماید تا تجربیات تازه و با طراوتی را برای مشتریانش فراهم کند.

خاویر موفراگی، مدیر عامل کلاب مد در آمریکای شمالی می گوید:

بیش از 65 سال است که کلاب مد به صورت مستمر کوشش می نماید تا خواسته ها و نیازهای مصرف کنندگان را برآورده سازد. این روحیه کارآفرین و انگیزه بخش، به ما این قدرت را بخشیده است که همچنان یک مکان پرانرژی و متنوع برای مسافران باشیم که امکانات اقامتی فوق العاده، برنامه های ورزشی عالی، برنامه های تفریحی برای بچه ها، محیط غذاخوری دلپذیر و مهارت های خوب پذیرایی برای مشتریان خود فراهم نموده است.

برنامه توسعه کلاب مد روی سه بخش استراحتگاه های آسیا، آمریکای شمالی و آلپ تمرکز نموده اند، اما گستره ای به وسعت دنیا را در بر می گیرند.

این باشگاه، Club Med Joyview را در سال 2018 روی دیوار بزرگ چین افتتاح کرد. استراحتگاه های نوی نیز در اروپا افتتاح خواهند شد؛ مانند Club Med Cefalu که در تابستان در سیسیل، ایتالیا، و Les Arcs Panorama که در دسامبر در ساووی، فرانسه، افتتاح خواهند شد.

این شرکت می خواهد با افتتاح استراحتگاه های نو و متنوع حضور خود را در آسیا تقویت کند. آن، بعلاوه برنامه هایی برای توسعه قلمروی نو در آمریکای شمالی تهیه نموده است و می خواهد هر سال یک سالن نو اسکی آلپاین در منطقه باز کند.

در مکزیک، Club Med Cancún Yucatán در حال برنامه ریزی برای افتتاح منطقه نو آگوامارینا برای خانواده ها است که دارای 30 اتاق باشگاهی خانوادگی و 30 اتاق لوکس خانوادگی است. این امر باعث افزایش ظرفیت گردشگری می گردد و یاری می نماید که این استراحتگاه، خدمات بیشتری به خانواده ها بدهد. سال گذشته، این شرکت دست به بازسازی های کاملی در همه اتاق ها و فضاهای عمومی خود در آسیا زد و رستوران های نوی در آن معرفی کرد.

در آسیا، این مجموعه با افتتاح Club Med Ceylon در سریلانکا در سال 2019، اقدام به افتتاح استراحتگاه های نوی در اندونزی، ویتنام، سریلانکا و سیشل خواهد نمود.

Club Med Lombok در اندونزی در سال 2019، 5-Trident Exclusive Collection در سیشل در سال 2020 و Club Med Ho Tram در نزدیکی شهر هوشی مین در جنوب شرقی ویتنام در سال 2021 افتتاح خواهند شد.

منبع: کجارو / travelpulse.com

به "اضافه شدن 15 استراحتگاه نو به Club Med" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه شدن 15 استراحتگاه نو به Club Med"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید