اولین گل لواندوفسکی برای بارسلونا

به گزارش وبلاگ ملیسا، روبرت لواندوفسکی، خرید تازه بارسلونا در نخستین بازی خود توانست، هم یک گل به ثمر برساند و هم عنوان برترین بازیکن میدان را کسب کند. لواندوفسکی که پیراهن شماره 9 را به تن داشت توانست در دومین دقیقه بازی، دروازه پوماس مکزیک را باز کند.

اولین گل لواندوفسکی برای بارسلونا

به گزارش وبلاگ ملیسا، بارسلونا در ادامه بازی های محبت آمیز خود روز یکشنبه در نوکمپ به مصاف پوماس مکزیک رفت و توانست این تیم را با 6 گل مغلوب کند. در این بازی مهاجم لهستانی آبی اناری ها علاوه بر زدن یک گل، دو پاس گل هم به پدری داد تا این به ترتیب طلسم گلزنی خود را پس از سه بازی بشکند. از آن سو به عنوان برترین بازیکن زمین مورد تقدیر هم قرار بگیرد.

لواندوفسکی پس از هشت سال حضور در بایرن مونیخ تصمیم گرفت که از این تیم جدا گردد. او با رقم 45 میلیون یورو با آبی اناری ها به توافق رسید و راهی نوکمپ شد.

طرفداران بارسلونا و مدیران این باشگاه نسبت به حضور این مهاجم بزرگ در این تیم ابراز امیدواری می نمایند و معتقدند که او در بارسلونا خواهد درخشید. از آن سو هم این تیم با راهنمایی ژاوی در بازی های پیش از فصل عملکرد قابل توجهی داشته است و با وجود خرید های خوب اخیر آبی اناری ها، همه انتظار دارند که یک فصل درخشان در انتظار بارسلونا باشد.

منبع: فرارو

به "اولین گل لواندوفسکی برای بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گل لواندوفسکی برای بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید