با هتل های سنتی اصفهان آشنا شوید

به گزارش وبلاگ ملیسا، اصفهان بهشت کسانی است که از تماشا بناهای قدیمی و قدم زدن در بافت تاریخی شهر لذت می برند. اگر مسافر شهر اصفهان هستید ممکن است بخواهید سفرتان را با اقامت در خانه ای تاریخی کامل کنید. در اصفهان بعضی از خانه ها و کاروانسراهای قدیمی با تغییر کاربری به هتل تبدیل شده اند و این امکان را فراهم نموده اند که مسافران اقامتی متفاوت و سنتی را زیر سقف بناهایی قدیمی تجربه نمایند. در اینجا با تعدادی از هتل های سنتی اصفهان آشنا می شوید.

با هتل های سنتی اصفهان آشنا شوید

هتل بخردی

هتل بخردی خانه تاریخی ای به جا مانده از دوره صفویه است که قدمتش را حدود 400 سال تخمین می زنند. مرتضی بخردی، از استادان معماری دانشگاه هنر اصفهان، در سال 79 تصمیم گرفت تا با بازسازی و بازسازی این خانه تاریخی به مسافران اصفهان این شانس را بدهد که بتوانند در خانه ای تاریخی اقامتی دلپذیر را تجربه نمایند.

هتل بخردی سوئیت هایی راحت و مجذوب کننده دارد، این سوئیت ها با اینکه به شیوه سنتی ساخته شده اند از امکانات مدرن برخوردارند. و همین باعث می گردد گردشگران داخلی و خارجی از اقامت در این هتل راضی باشند. اگر مهمان هتل بخردی باشید می توانید شب ها در حیاط دنج و زیبایش بنشینید و از هوای تازه لذت ببرید. در هتل بخردی نباید انتظار داشته باشید صبحانه لوکس و عجیب و غریبی برایتان تدارک دیده گردد. اما تخم مرغ های تازه و صبحانه خانگی این هتل می تواند برای آغاز روز به تان انرژی بدهد. این هتل از نظر موقعیت مکانی در جای خوبی قرار گرفته است. به طوری که با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل به خیابان چهارباغ می رسید و می توانید از جاذبه های تاریخی شهر مثل میدان نقش دنیا یا پل سی و سه پل تماشا کنید یا نه، با قدم زدن در خیابان زیبای چهارباغ عیشتان تکمیل گردد.

برای آشنایی بیشتر با هتل سنتی بخردی و اطلاع از قیمت اقامت در این هتل این صفحه را ببینید.

هتل سنتی عتیق

تصور کنید این امکان را داشته باشید که شب را در عمارتی تاریخی بخوابید. و صبح چشمتان را در اتاقی باز کنید که سال ها پیش کسی در دوران قاجار در آن بیدار می شده. هتل سنتی عتیق خانه ای تاریخی است که چیزی از موزه کم ندارد و گاهی حتی از آن با نام هتل / موزه یاد می گردد.

هتل سنتی عتیق چندین نوع اتاق برای مسافران دارد، گران ترین این اتاق ها اتاق شاه نشین است که موقعیت خوبی در خانه دارد و با معماری داخلی فوق العاده اش شما را به سفر در تاریخ می برد. حیاط هتل سنتی عتیق هم با حوض آب، درخت های سرسبز و گلکاری هایش انقدر حس خوبی به شما می دهد که ممکن است باعث گردد به جای گشت وگذار در شهر ترجیح بدهید بعدازظهرها روی تخت های این حیاط بنشینید، چای یا قهوه سفارش بدهید و از آرامش و فضای این هتل لذت ببرید.

برای آشنایی بیشتر با هتل سنتی عتیق و اطلاع از قیمت اقامت در این هتل این صفحه را ببینید.

هتل بالی اصفهان

معمولا مسافران کویر طبیعت گردها هستند، کسانی که ترجیح می دهند شب را در چادر یا زیر آسمان پرستاره بگذرانند، اما اگر اهل چادرزدن و خوابیدن در محیط باز نیستید یا دلتان می خواهد از اقامت در کویر تجربه متفاوتی داشته باشید می توانید هتل بالی اصفهان را امتحان کنید. هتل بالی در نزدیکی کویر خور اصفهان قرار گرفته است. این هتل با فراهم کردن دو نوع واحد اقامتی توانسته سلیقه های مختلف را راضی نگه دارد.

درست است که بنای هتل بالی مثل خیلی از هتل های سنتی بنایی تاریخی و قدیمی نیست، اما این هتل علاوه بر اتاق های عادی اش، اتاق هایی را به شیوه سنتی آماده نموده، یعنی شما با انتخاب این اتاق ها می توانید به جای اینکه روی تخت های عادی بخوابید شب را روی لحاف و تشک های دست دوز قدیمی به روز برسانید و از بودن در اتاقی کاهگلی احساس کنید به گذشته سفر نموده اید.

برای آشنایی بیشتر با این هتل و آگاهی از قیمت رزرو این هتل این صفحه را ببینید.

هتل سنتی اصفهان

اگر دلتان بخواهد در هتل های سنتی اصفهان اقامت داشته باشید، هتل سنتی اصفهان میتواند یکی از انتخاب هایتان باشد. هتل سنتی اصفهان همانطور که از نامش پیداست، هتلی کاملا سنتی است، سنتی به این معنا که شما در هتلی به جا مانده از عصر صفوی خواهید بود که در سال 1386بازسازی اش نموده اند. خود هتل در کوچه باغی دلنشین واقع شده و اتاق ها دورتا دور حیاط قرار گرفته اند و پنجره هایشان رو به حیاطی گلکاری شده و باصفا باز می گردد، با حوضی یادآور قصه خانه های قدیمی.

اتاق های هتل سنتی اصفهان چیزی کم از موزه ندارند، آیینه کاری و گچ بری های سقف، دیوارها و وسایلی که با آنها اتاق را تزیین نموده اند، همه دست به دست هم می دهند تا اقامتی به یادماندنی را در این هتل داشته باشید.

البته که در این هتل به امکانات دنیای مدرن مثل اینترنت هم دسترسی خواهید داشت. و از هتل که بیرون بروید با چند دقیقه پیاده روی میدان تماشای نقش دنیا پیش رویتان خواهد بود.

برای آشنایی بیشتر با این هتل و آگاهی از قیمت رزرو این هتل این صفحه را ببینید.

دیگر هتل های سنتی اصفهان

هتل عباسی: هتل عباسی از لوکس ترین و گران ترین هتل های اصفهان است که در کاروانسرایی مربوط به دوران صفوی بنا شده.

هتل سنتی ابن سینا: هتل ابن سینا هتلی سنتی در اصفهان است که قیمتی مقرون بصرفه دارد.

هتل سرای اردیبهشت: این هتل بنایی 80 ساله دارد و اتاق هایش با پشتی و کرسی حال وهوایی سنتی پیدا نموده اند.

منبع: اسنپ تریپ

به "با هتل های سنتی اصفهان آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هتل های سنتی اصفهان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید