خبرنگاران سوریان: دور رفت لیگ کشتی با نظم خوبی برگزار گردید

به گزارش وبلاگ ملیسا، تهران - خبرنگاران - نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: دور رفت لیگ با نظم خوبی برگزار گردید و در دور برگشت نیز باید کوشش گردد تا سلامتی ورزشکاران و اعضای تیم ها در اولویت اول باشد.

خبرنگاران سوریان: دور رفت لیگ کشتی با نظم خوبی برگزار گردید

به گزارش وبلاگ ملیسا، طبق برنامه از قبل تعیین شده و بعد از اعلام خبر لغو مسابقات قهرمانی دنیا 2020 قرار بود دور برگشت لیگ برتر کشتی جام یادگار امام (ره) از اول آذرماه آغاز گردد.

با این وجود با درخواست بعضی از باشگاه ها مبنی بر تعویق مسابقات به دلیل مشکلاتی که موج جدید ویروس کرونا به وجود آورده، به سازمان لیگ رسید. بر همین اساس سازمان لیگ کشتی نیز تصمیم گرفت زمان آغاز دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام(ره) را یک هفته به تعویق بیاندازد.

به همین دلیل برنامه جدید این مسابقات به باشگاه ها ابلاغ شد که طبق آن مراسم وزن کشی مسابقات گروه الف لیگ برتر کشتی فرنگی 8 آذرماه انجام خواهد شد و دیدارهای دور برگشت این گروه نیز 9 و 10 آذرماه برگزار می گردد. مراسم وزن کشی در گروه ب روز 11 آذرماه انجام می گردد و مسابقات این گروه 12 و 13 آذرماه برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم وزن کشی دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد در گروه الف 15 آذرماه و مسابقات این گروه 16 و 17 آذرماه برگزار خواهد شد. وزن کشی گروه ب نیز 18 آذرماه و مسابقات آن 19 و 20 آذرماه انجام خواهد شد.

مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر در کشتی فرنگی 25 آذرماه و در کشتی آزاد 28 آذرماه برگزار می گردد.

دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی همچون دور رفت به صورت متمرکز و با رعایت پروتکل های بهداشتی به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

همچنین در فاصله یک هفته تا آغاز دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی، جام یادگار امام(ره) نشستی با حضور حمید سوریان نایب رییس فدراسیون کشتی، عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ، محمدرضا محمدپور دبیر سازمان لیگ در محل سازمان لیگ کشتی برگزار گردید.

در این نشست نقاط ضعف دور رفت مسابقات آنالیز و شناسایی شد. همچنین راهکارهایی برای برگزاری هر چه باشکوه تر دور برگشت لیگ بیستم نیز مطرح شد.

حمید سوریان، نایب رییس فدراسیون کشتی در این نشست ضمن تشکر از زحمات مسئولان سازمان لیگ گفت: با وجود اینکه کرونا شرایط خاصی را به وجود آورده بود، اما لیگ سال جاری در دور رفت با نظم خوبی برگزار گردید. همانند دور رفت باید تلاشی صورت بگیرد تا سلامتی ورزشکاران و اعضای تیم ها در اولویت اول قرار داشته باشد.

در نهایت عبدالمهدی نصیرزاده، رییس سازمان لیگ کشتی نیز اقدامات این سازمان بعد از خاتمه دور رفت برای برگزاری منظم دور برگشت را تشریح کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سوریان: دور رفت لیگ کشتی با نظم خوبی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سوریان: دور رفت لیگ کشتی با نظم خوبی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید