دبیر کارگروه آموزش و یادگیری سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم منصوب شد

به گزارش وبلاگ ملیسا، دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی حکمی دبیر کارگروه آموزش و یادگیری سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم را منصوب کرد.

دبیر کارگروه آموزش و یادگیری سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ملیسا، پرویز کرمی رئیس اجرایی سازی سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم، یاسر قرائی را به عنوان دبیر کارگروه آموزش و یادگیری سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم منصوب کرد.

در متن حکم کرمی خطاب به یاسر قرائی آمده است:

در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و جهت گیری کلان کشور در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه فناوری های نرم و صنایع خلاق با اولویت الف نقشه جامع علمی کشور و مستند به بند 4 و 7 سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم و با عنایت به تجارب جناب عالی و پشتکاری که در سنوات گذشته در راستای توسعه اکوسیستم نوآوری شرکت های خلاق از خود نشان دادید، به موجب این حکم شما را به سمت دبیر کارگروه آموزش و یادگیری سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم منصوب می نمایم. امید است با به کارگیری ظرفیت های ستاد و دستگاه های مرتبط، در تحقق اهداف سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم، بیش از پیش پیروز و مؤثر باشید.

دوام توفیقات شما را از پروردگار منان هم راستا با سیاست ها و راهبرد های دولت سیزدهم در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مسألت می نمایم.

سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم در 9 ماده تنظیم شده است و بر اساس ماده 4 این سند اتخاذ و تقویت رویکرد اسلامی-ایرانی درتوسعه صنایع ومحصولات فرهنگی، اولویت دهی به بخش غیردولتی به ویژه بخش خصوصی در اجرا با تأکید برحفظ نقش سیاست گذاری و نظارتی دولت، تأکید حداکثری برمشارکت مردمی به ویژه نسل جوان، اتخاذ رویکرد درون زا و برون نگر خوداتکایی، نگاه نوآورانه، آینده نگارانه و عدم غفلت از احتیاج های روز جامعه، هم افزایی، هم تکاملی، توجه به ظرفیت ها، قابلیت ها و توانمندی های فرهنگی، دانشی، فناورانه وصنعتی کشور مورد توجه قرار گرفته است.

بر اساس ماده 7 این سند، ستاد توسعه فناوری های نرم و صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وظیفه سیاست گذاری اجرایی، برنامه ریزی، هماهنگی، نظارت، پایش شاخص ها و تسهیل اجرای سند را برعهده دارد.

در تبصره یک ماده یک سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم به حوزه آموزش و یادگیری به عنوان یکی از حوزه های مهم فناوری های فرهنگی و نرم اشاره شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دبیر کارگروه آموزش و یادگیری سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر کارگروه آموزش و یادگیری سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید