علت جالب لوکادیا برای شماره 4 پرسپولیس

به گزارش وبلاگ ملیسا، یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و تازه تیم پرسپولیس روز گذشته اولین تمرین خود را با این تیم انجام داد تا خود را آماده همراهی سرخپوشان در بازی های آینده کند.

علت جالب لوکادیا برای شماره 4 پرسپولیس

نکته جالب توجه درباره این بازیکن هلندی این است که به عنوان یک مهاجم شماره 4 را برای بازی کردن انتخاب نموده که این شماره پیش از این در سال های قبل بر تن سیدجلال حسینی بود.

بعد از خداحافظی سیدجلال از فوتبال این شایعه به وجود آمد که شماره چهار در پرسپولیس به احترام او بایگانی شده اما این مهاجم با انتخاب شماره چهار نشان داد که چنین مسئله ای صحت نداشته و شماره چهار بایگانی نشده است.

شماره 4 در خیلی از تیم های فوتبال در سراسر جهان شماره ای است که بر تن مدافعان می رود و اینکه یک مهاجم چنین شماره ای را انتخاب نموده یک اتفاق جالب توجه است؛ اما لوکادیا علت جالب توجهی برای پوشیدن این شماره دارد. او مدعی شده چون مادرش در روز چهارم یکی از ماه های میلادی به جهان آمده، به همین دلیل این شماره را انتخاب نموده اما جالب اینجاست لوکادیا در تیم های قبلی خود چنین شماره ای را بر تن ننموده تا تعیین گردد تاریخ تولد مادرش تنها یکی از دلایلی بوده که این مهاجم شماره چهار را انتخاب نموده است.

زمانی که لوکادیا در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود تا قراردادش را امضا کند، به او گفته می گردد که شماره های 4، 13 و 14 در فهرست پرسپولیس خالی است و او باید از بین این شماره ها یکی را انتخاب کند. تاریخ تولد مادر لوکادیا و اینکه این بازیکن در پی شماره ای یک رقمی بود، باعث شد تا بازیکن تازه پرسپولیس شماره 4 را انتخاب کند و حالا باید منتظر حضور او با این شماره منحصر به فرد در خط حمله پرسپولیس باشیم.

منبع: فرارو

به "علت جالب لوکادیا برای شماره 4 پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت جالب لوکادیا برای شماره 4 پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید