دوخت لباس مجلسی زنانه با پلاستیک های بازیافتی!

به گزارش وبلاگ ملیسا، یک خیاط 51 ساله در فیلیپین با استفاده از یک چرخ خیاطی معمولی پلاستیک ها و گونی های بازیافتی را به هم می دوزد و با آن ها لباس هایی در مدل های مختلف طراحی می نماید.

دوخت لباس مجلسی زنانه با پلاستیک های بازیافتی!

به گزارش وبلاگ ملیسا، لئونورا بوئنویاژه در هفت سال گذشته از مواد زائد لباس می دوزد و می گوید پوشیدن لباس های دوخته شده از اقلامی مانند روزنامه های بازیافتی، بسته بندی های پلاستیکی و کیسه های برنج می تواند هم مالی و هم شیک باشد.

این لباس ها بین 30 تا 50 دلار قیمت دارد و در مراسم عروسی ها و حتی در مسابقات استفاده می گردد.

در فیلیپین، مواد زائد زیادی وجود دارد که بوئنویاژه می تواند با آن کار کند: طبق گزارشی که در سال 2021 به وسیله نشریه آنلاین دانشگاه آکسفورد منتشر شد، تخمین زده می گردد که حدود 80 درصد پلاستیک اقیانوس های دنیا از رودخانه های آسیایی می آیند و فیلیپین به تنهایی یک سوم آن را تامین می نماید.

این زن که در کاینتا، در حدود 15 کیلومتری شرق مانیل زندگی می نماید، گفت: مواد بازیافتی مورد استفاده برای هر لباس بستگی به آنچه مشتریان او در پی آن هستند، دارد. او بعلاوه گفت که گاهی اوقات از لباس های او در مسابقات و مسابقات زیبایی استفاده می گردد.

او بعلاوه میخواهد خودش رویداد های مد را برای نمایش و الهام بخشیدن به دیگران برای دوخت لباس از مواد بازیافتی سازماندهی کند.

منبع: فرارو

به "دوخت لباس مجلسی زنانه با پلاستیک های بازیافتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوخت لباس مجلسی زنانه با پلاستیک های بازیافتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید