شیرآلات بهداشتی شودر چه ویژگی هایی دارند؟

به گزارش وبلاگ ملیسا، اولین اقدام در رابطه با خرید شیرآلات، توجه به فراوری استاندارد و استفاده از فناوری های نوین برای کاهش مصرف آب خواهد بود.

شیرآلات بهداشتی شودر چه ویژگی هایی دارند؟

به گزارش وبلاگ ملیسا، بنابر اعلام گرددر، بسیاری از مصرف نمایندگان یا مشتریان در ابتدا به قیمت توجه می نمایند اما باید توجه داشت که قیمت بیشتر شیرها با توجه به نوع کارایی، کیفیت، دقت در جزئیات و اندازه معین می گردد.

هر قدر اندازه شیرهای مورد استفاده کوچک تر باشد، قیمت کمتر و شیرهای عظیم تر قیمت بالاتری خواهند داشت. این موضوع نیز به علت وزن بیشتر، پیچیدگی محصول و طولانی شدن فرایند فراوری در برخی محصولات است.

نکاتی در خصوص انتخاب و خرید شیرآلات

در زمان خرید شیرآلات باید به نوع کارتریج و مغزی آن توجه گردد. عمدتا کیفیت کارتریج (مغزی) و دوام آن عمر یک شیر را معین می نماید. توجه به پیشینه شرکت سازنده در زمان خرید نیز بسیار حائز اهمیت است، چرا که بی ارتباط با خدمات پس از فروش آن شرکت نخواهد بود.

حتی بهتر است از محصولات داخلی خرید گردد به دلیل اینکه در زمان خرابی، تهیه لوازم و تجهیزات آن با سهولت بیشتری انجام بپذیرد. خدمات ارائه شده برای شیرآلات از مهم ترین پارامترها در انتخاب آن است؛ چرا که در زمان نصب و تعمیر شیرآلات کمترین زمان رسیدگی به درخواست مشتری توسط شرکت سازنده وجود خواهد داشت.

امروزه برخی از شیرآلات، دارای تجهیزات اضافی نیز هستند. مصرف نمایندگان با توجه به نوع تجهیزات اضافی می توانند انتخاب های بهتری داشته باشند.

انتخاب بر اساس کاربرد

در خصوص تهیه شیرآلات ابتدا باید کاربری شیر مدنظر قرار بگیرد. به عنوان مثال اگر قرار است در محیط های مسکونی از شیرآلات استفاده کنیم، از مدل شیرآلاتی که مناسب این کار است استفاده نموده و اگر قرار به استفاده در محیط عمومی است، همه جوانب برای تهیه و نصب شیرآلات در نظر گرفته گردد.

معمولا در آشپزخانه ها و جهت نصب شیر روی سینک و روشویی ها از شیرآلات ایستاده استفاده می گردد. دلیل این امر آن است که شیر دیواری، به علت ارتفاع زیاد نسبت به کف حوضچه سینک و همچنین روشویی، موجب پاشش آب به اطراف شده و مصرف نماینده را دچار مشکل برای استفاده خواهد نمود.

بنابراین از مدل دیواری برای شیر حمام و توالت استفاده می گردد. امروزه حتی استفاده از شیرهای شاوری روی شیرآلات آشپزخانه که دارای یک شلنگ برای شستشوی راحت تر در اطراف سینک ظرفشویی بود، مرسوم شده است.

انتخاب بر اساس رنگ

امروزه افراد به دلیل اینکه خواهان هماهنگی شیرآلات با سایر لوازم خود هستند، از انواع رنگی آن استفاده می نمایند. می توان گفت که همچنان آبکاری کروم براق، پراستفاده ترین و شاید ارزان ترین در بین شیرآلات بهداشتی است. افرادی هستند که به دلیل رنگ غالب تجهیزات آشپزخانه که نقره ای است، از شیرآلات رنگ کروم جهت سینک آشپزخانه استفاده می نمایند.

افرادی که تمیزی شیرآلات برای آنها اهمیت زیادی دارد شیرآلات مات را انتخاب می نمایند، زیرا رسوبات ناشی از املاح موجود در آب بر روی آن کمتر نمایان می گردد. البته ناگفته نماند که شیرآلات براق، جزئیات و ظرافت شیر را بهتر به نمایش می گذارند.

محل نصب شیرآلات

نصب شیرآلات روکار ساختمانی در انتهای کار و پس از اتمام کلیه عملیات ساختمانی و نصب لوازم بهداشتی از جمله روشویی و توالت فرنگی و همچنین نصب سینک و کابینت ها انجام می گیرد.

در هنگام طراحی معماری ساختمان باید محل دقیق لوازم بهداشتی و سینک در نظر گرفته گردد. محل نصب بایستی متناسب با احتیاج مصرف نماینده باشد.

در زمان خرید، محل نصب حتما باید مورد توجه قرار گیرد تا از مسائل احتمالی کاسته گردد. استفاده از اندازه های ارائه شده توسط سازندگان شیرآلات استاندارد یاری زیادی به این امر می نماید.

چرا گرددر؟

چون جزئیات مهم است. گرددر از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در فراوری محصولاتش استفاده می نماید. در محصولات گرددر از کارتریج های ساخت اروپا استفاده شده است. در محصولات توکار از دایورتر از نوع کارتریجی بهره برده می گردد. همانطور که در بالا نیز اشاره شد امکان دسترسی آسان به قطعات مورد استفاده در شیرآلات گرددر جهت تعمیر یا تعویض وجود دارد.

در شیرآلات گرددر بدنه اصلی شیر در یک باکس محافظ قرار گرفته تا هنگام نصب محصول و کاشی کاری، از آن محافظت گردد. استفاده از پلیت برنجی مرغوب، آبکاری با کیفیت، بسته بندی شیک و مناسب محصولات، طراحی ظاهری منحصر به فرد و خدمات پس از فروش از دیگر ویژگی های شیرآلات بهداشتی گرددر است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شیرآلات بهداشتی شودر چه ویژگی هایی دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرآلات بهداشتی شودر چه ویژگی هایی دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید