فریبا نادری بدون فیلتر و آرایش ، سن بالایش پیداست !

به گزارش وبلاگ ملیسا، خبرنگاران: عکسی که فریبا نادری به تازگی از خود منتشر نموده است که در آن آرایش و فیلتر ندارد و با وجود لاکچری بودن اما سن بالایش پیداشت !

فریبا نادری بدون فیلتر و آرایش ، سن بالایش پیداست !

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون و متولد تهران است فریبا نادری به معاشرت علاقه زیادی دارد فریبا نادری از مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های فقیر است که مجبورند کار نمایند و شب را در خیابان سر نمایند.فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان تبدیل شد.فریبا نادری اولین بار با مسعود رسام ازدواج نموده بود

فریبا نادری متولد 1363، بازیگر و مدیر بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال مروارید سرخ معرفی گردید و با سریال گل بارون زده باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز نمایند.

او به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می نماید.

فریبا نادری می گوید: در سال 1363 به جهان آمدم، از بچگی عاشق بازیگری بودم و بزرگ ترین آرزویم این بود که جای قهرمان فیلم هایی که دوستشان دارم، قرار بگیرم، اما پدر و مادرم مخالف بودند و سختگیری می کردند تا من به درس و مشقم بیشتر توجه داشته باشم.

فریبا نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ تر بود ازدواج کرد، فریبا نادری گفت که این ازدواج به تشخیص خودش اجرا شده است. او پس از مرگ همسرش مسعود رسام در سال 1388 دیگر ازدواج نکرد و در مصاحبه ای خاطرنشان کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد.

فریبا نادری در سال 96 با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی ازدواج نموده است. ثمره این زندگی یک دختر بنام یارا طباطبایی متولد اسفند 96 می باشد.

عکسی که خانم بازیگر به تازگی منتشر نموده است:

منبع:دلگرم

منبع: رکنا

به "فریبا نادری بدون فیلتر و آرایش ، سن بالایش پیداست !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا نادری بدون فیلتر و آرایش ، سن بالایش پیداست !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید