قرارداد برگزاری رویداد استارتاپی صنایع خلاق در اردبیل انعقاد شد

به گزارش وبلاگ ملیسا، خبرنگاران/اردبیل با هدف برگزاری رویداد استارتاپی صنایع خلاق در اردبیل، قرارداد سه جانبه ای بین مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی اردبیل، پارک علم و فناوری استان و شرکت مهندسی جاوید نرم افزار(شتابدهنده جاویدان) منعقد شد.

قرارداد برگزاری رویداد استارتاپی صنایع خلاق در اردبیل انعقاد شد

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل 27 مهر در مراسم انعقاد این قرارداد اظهار کرد: این رویداد استارتاپی سه روزه، با موضوع گیاهان دارویی و گردشگری به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری، اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و با همکاری شتاب دهنده جاویدان برگزار می گردد.

مهران اوچی اردبیلی با بیان اینکه برای تاثیرگزاری بیشتر در این عرصه باید بسترهای خوبی برای جذب استارتاپ ها و صاحبان ایده در نظر گرفته گردد، اضافه کرد: کسب و کارهای نوپای امروزی یا همان استارتاپ ها، گام موثری برای توسعه مالی هر کشور است و سهم موثری در زیست بوم کارآفرینی و ایجاد اشتغال دارد.

وی فرآوری و بسته بندی، فراوری ارگانیک فرآورده های گیاهی و میوه ای، فراوری محصولات آرایشی و بهداشتی، نوآوری در بذر و اندام تکثیری، طب سنتی و نوآوری در شبکه توزیع و فروش محصول را از محورهای این رویداد در حوزه گیاهان دارویی و طبیعت گردی، بوم گردی، گردشگری ماجراجویانه، ورزشی، فرهنگی، غذایی و سلامت، و هوشمندسازی ساختمانی و زیرساختی هتل ها را دیگر محورهای رویداد صنایع خلاق در حوزه گردشگری مطرح نمود.

لازم به ذکر است استارتاپ صنایع خلاق 27 الی 29 مهرماه جاری برگزار خواهد و علاقه مندان به گیاهان داروئی و گردشگری، سرمایه گذاران گیاهان داروئی و گردشگری، شرکت های مرتبط و طراحان مخاطبان این رویداد هستند که می توانند با مراجعه به آدرس https://evand.com/events/maneshevent نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ایده خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قرارداد برگزاری رویداد استارتاپی صنایع خلاق در اردبیل انعقاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد برگزاری رویداد استارتاپی صنایع خلاق در اردبیل انعقاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید