مدارس و دانشگاه های گیلان تا چهارشنبه غیرحضوری است

به گزارش وبلاگ ملیسا، تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهاد های استان و بعلاوه شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام نمایند.

مدارس و دانشگاه های گیلان تا چهارشنبه غیرحضوری است

قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان با دستور استاندار مقرر کرد: تا انتها هفته جاری ادارات با ساعت کاری محدودتر به فعالیت خود ادامه دهند و فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های استان نیز به صورت غیرحضوری باشد.

به گزارش ایرنا، بر این اساس، ساعت کاری ادارات تا روز چهارشنبه 28 دی ماه ساعت 8:30 دقیقه و انتها آن 12:30 دقیقه خواهد بود.

طبق این مصوبه، تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهاد های استان و بعلاوه شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام نمایند.

بعلاوه در این مصوبه تاکید شده که فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های گیلان (دولتی و غیردولتی) تا روز چهارشنبه 28 دی ماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

براساس این مصوبه امتحانات تمامی مراکز آموزش عالی؛ دانشگاه های سراسری، آزاد اسلامی، پیغام نور، غیرانتفاعی ها و دیگر موسسات آموزش عالی در مدت زمانی و مکان محدود به منظور صرفه جویی به تشخیص رئیس دانشگاه برگزار می گردد.

بعلاوه تاکید شده است که امتحانات پایه های نهم (داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم مدارس که به صورت سراسری است، به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار می گردد.

به منظور پایش عملکرد دستگاه ها و نهاد ها به مفاد این اطلاعیه، تیم های بازرسی قرارگاه جهادی شرکت گاز تشکیل و تخلفات احتمالی گزارش می گردد.

منبع: عصر ایران

به "مدارس و دانشگاه های گیلان تا چهارشنبه غیرحضوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس و دانشگاه های گیلان تا چهارشنبه غیرحضوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید