معرفی بهترین شامپو ها برای موهای چرب و شوره دار

به گزارش وبلاگ ملیسا، از آنجایی که موها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی انسان دارند شوره سر و کثیفی مو می تواند یکی از ناخوشایندترین اتفاقات برای افراد باشد. به همان مقدار که شستشو و تمیز نگه داشتن دندان ها و ناخن اهمیت دارد شستشو و تمیز نگه داشتن موها هم مهم است و عدم توجه به نوع موها و مراقبت از آن موجب ریزش مو می شود. موی چرب یکی از انواع موها می باشد که به دلیل ترشح چربی زیاد در پوست سر و جذب آلودگی بیشتر بایستی در خرید شامپو از شامپو مخصوص موی چرب استفاده کنید.

معرفی بهترین شامپو ها برای موهای چرب و شوره دار

بهترین شامپو برای موهای چرب

هنگامی که موها چرب می شوند، حالت چسبندگی پیدا نموده و چنین بنظر می رسد که موها کثیف هستند. همین عامل سبب می گردد که تعداد شستشوی سر در هفته بسیار زیاد گردد و خود این موضوع نیز، همانطور که در بالا اشاره شد، منجر به تولید چربی بیشتری در ناحیه پوست سر می گردد. برای رهایی از چنین مسئله ای، راهکار های فراوانی وجود دارد که یکی از بهترین آن ها، استفاده از شامپوهای مخصوص موهای چرب می باشد که در ادامه قصد داریم بهترین شامپو برای موهای چرب را معرفی نماییم.
شامپو ضد شوره و مراقبت از پوست سر Dove Derma
با اینکه همه افراد نمی توانند از یک نوع درمان و شامپو برای از بین بردن چربی موها استفاده کنند، اما شامپوی Dove Derma می تواند راهکار خوبی برای اکثریت افراد باشد. این شامپو علاوه بر این که می تواند به عنوان یک شامپوی ضد شوره عمل کند، می تواند به عنوان یک شامپو برای موهای چرب نیز عمل نموده و چربی اضافه موجود در سطح پوست سر را، کاهش دهد. رنج قیمتی این شامپو در ایران حدود 20 هزار تومان می باشد.
شامپو مرطوب کننده Nexxus Hydra-Light
این شامپو فروموله شده مخصوص موهای چرب می باشد که سطح پوست سر را از چربی پاک نموده و بدون اینکه موجب وز شدن و یا چسبندگی مو به سطح سر گردد، قادر است تاثیرات خود را بگذارد. این شامپو در ایران با رنج قیمتی حدود 70 هزار تومان می باشد.
شامپو ضد شوره Neutrogena
اگر شما دارای پوستی حساس و آسیب پذیر هستید، حتما این شامپو را امتحان کنید. این شامپو بدون اینکه عوارضی روی سر شما ایجاد کند، باعث از بین رفتن شوره، پوست خشک و مرده از روی سر می گردد و همچنین می تواند به عنوان یک شامپو برای موهای چرب نیز عمل کند.
شامپو پاک کننده Christophe Robin با ترکیب پوست درخت عناب
این شامپو با ترکیباتی که از میوه عناب دارد، تاثیر بسزایی در کم کردن اثرات چربی روی سر و همچنین از بین بردن شوره سر و یا پوست های مرده از روی سر می گردد. این شامپو بسیار قدرتمند بوده و می تواند تاثیرات شگفت انگیزی را روی موی شما داشته باشد. این شامپو به معنی واقعی کلمه یک شامپو برای موهای چرب می باشد.
شامپو Verb Ghost
همانگونه که استفاده از روغن های گیاهی برای موهای چرب، می تواند اوضاع را بدتر از گذشته نماید، به همان اندازه نیز استفاده از یک شامپوی نامناسب نیز می تواند اوضاع را بدتر نماید وحتی موجب ریزش موی سر شما گردد. برای این منظور توصیه می گردد از شامپو برای موهای چرب Verb Ghost استفاده گردد که واقعا تاثیرات زیادی در درمان شوره سر و همچنین کاهش چربی سر دارد.

منبع: سایت نظارت بر خانواده

منبع: راسخون

به "معرفی بهترین شامپو ها برای موهای چرب و شوره دار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین شامپو ها برای موهای چرب و شوره دار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید