سلامتی و پزشکی

جاهای دیدنی بندر دیر

در این مطلب از خبرنگاران با جاهای دیدنی بندر دیر آشنا می شویم و اطلاعات لازم برای سفر به بندر دیر را برایتان می نویسیم.

10 اسفند 1402

درمارولر چیست و چگونه باید از آن برای پوست و مو بهره ببرید؟

درمارولر می تواند به نرم شدن بافت پوست و کاهش تجمع رنگدانه ها در بافت ها یاری کند. روندهای سطح حرفه ای برای ایجاد پیشرفت های چشمگیر ضروری هستند اما درمارولرهای خانگی به جذب محصولات مراقبت پوستی یاری می نمایند. امروزه، بسیاری از رویه هایی که زمانی در مطب...

24 دی 1402

قاسم پور هنوز روی تشک نیامده!

کامران قاسم پور که در تاریخ 29 خرداد 1402 در جریان تمرینات تیم ملی کشتی آزاد دچار تشدید آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران شد هنوز برای تمرین کشتی روی تشک نیامده و این احتمال وجود دارد که به اردوی بعدی موکول گردد.

15 مرداد 1402

سرقت خشونت آمیز از خانه دروازه بان

جان لوئیجی دوناروما دروازه بان پاری سن ژرمن و نامزدش، قربانی یک سرقت خشونت آمیز شده اند. سرقتی که رسانه فرانسوی Actu 17 آن را اولین بار تایید کرده و رسانه های ایتالیایی هم به آن پرداخته اند.

30 تیر 1402

7 راه چاره برای تقویت حافظه کوتاه مدت

همه افراد فراموشی لحظه ای بعضی اتفاقات را تجربه می نمایند؛ اگرچه این اتفاق کاملا طبیعی است، اما برای عده ای هم می تواند ناامید نماینده باشد.

2 تیر 1402

انگار بمبی روی زندگی ام افتاد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، ارنو در جشنواره چارلستون گفت: از زمانی که برنده نوبل ادبیات شدم، نمی توانم بنویسم و عمل نوشتن همواره آینده من بوده است.

12 خرداد 1402

عشقِ پر حرارت مارال در دوره شاهنشاهی رسوایی به بار آورد

سریال رهایم کن را می توان یک درام عاشقانه-تاریخی دیگر از شهرام شاه حسینی دانست که در تداوم می خواهم زنده بمانم قرار می گیرد؛ این بار او یک دهه عقب تر رفته تا داستان خود را در فضای دهه 50 روایت کند. درامی با درون مایه های عاشقانه که داستانش حول خاندان نایب...

10 اردیبهشت 1402

رازگشایی از یک ادعای جنجالی: چرا در اینستاگرام می گویند سکه های 25 تومانی 5 میلیون تومان خریدار دارند؟

سکه25 تومانی این روزها تا 5 میلیون تومان خرید و فروش می گردد؛ جنس داخلی این سکه نیکل و بیرونی برنز است.

3 اردیبهشت 1402

چند تصور اشتباه درباره دارو های گیاهی

طب گیاهی قدیمی ترین شکل درمان است که از سوی بشر شناخته شده و از دیرباز مورد استفاده قرار گرفته است. اشتباه رایجی که در بین بیشتر افراد وجود دارد، تفاوت قائل نبودن بین گیاهان دارویی و دارو های گیاهی است.

23 فروردین 1402

افزایش ظرفیت رشته های گروه پزشکی خیانت است

رییس اسبق دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید نمود: تعداد پزشکان آینده هیچ تاثیری در کارکرد نسل ما ندارد و نگران کیفیت درمان بچه ها ایران در آینده هستیم.

11 فروردین 1402

محققان بعد از 50 سال تحقیق عامل اصلی نابودی ازدواج ها را کشف کردند

محققان چهار مورد از مشکل سازترین انواع ارتباط در روابط را شناسایی کردند که از این میان، تحقیر کردن به عنوان اصلی ترین عامل نابودی روابط معرفی شده است.

19 اسفند 1401

کمبود این ویتامین ها باعث بی خوابی می گردد

بدن ما به انواع ویتامین ها و مواد معدنی احتیاج دارد تا سلامت بدن حفظ شده و عملکرد اندام های مختلف به درستی انجام گردد. کمبود هر کدام از این ترکیبات با بروز علائمی همراه است که از جمله آن می توان به بی خوابی اشاره نمود.

22 بهمن 1401

4 اثر مهم ترخون در سلامت انسان!

ترخون کالری و کربوهیدرات کمی دارد و حاوی مواد مغذی متنوعی است که می توانند برای سلامتی مصرف کنندگان مفید باشند. تنها یک قاشق غذاخوری (1.8 گرم) از برگ های ترخون خشک شده ترکیبات زیر را در خود جای داده است.

21 بهمن 1401

عکس ، لژیونرهای ایرانی زیر آوار زلزله ترکیه؛ نجاتمان بدهید ما هنوز زنده ایم!

چند بازیکن تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران که در باشگاههای ترکیه مشغول فعالیت بودند، در زلزله این کشور سرنوشت تلخی پیدا کردند.

19 بهمن 1401

توانایی منحصر به فرد سلول های سایبورگ

زومیت نوشت: محققان سلول هایی فراوری نموده اند که علاوه بر قابلیت های سلول های زنده، توانایی های منحصربه فرد دیگری دارند که می توانند دنیای پزشکی را متحول نمایند.

17 بهمن 1401

آشنایی با یک گیاه مناسب برای کاهش وزن

زیره سیاه فواید فراوانی دارد که خاصیت لاغری یکی از آن ها است.

5 بهمن 1401

پاسخ به 12 سؤال ساده که همواره دلمان می خواست جوابشان را بدانیم

1- دسته های صندلی وسط هواپیما به کدام مسافر تعلق دارد؟ما هیچ قانون رسمی ای که مشخص کند دسته های صندلی وسط هواپیما به کدام مسافر تعلق دارد، نداریم. با این حال، بسیاری از کارشناسان آداب معاشرت به یک نتیجه واحد رسیده اند: اینکه مسافری که در صندلی وسط گیر افتاده...

12 دی 1401

تصاویر ا یک گعده مهم در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس ؛ بحث داغ آقا تهرانی و جمعی از نمایندگان در جریان نشست امروز بهارستان

تصاویر از جلسه علنی مجلس در خبرگزاری ها منتشرشده که نشان می دهد مرتضی آقاتهرانی و شماری از نمایندگان مجلس در حاشیه نشست بهارستان مشغول گپ و مصاحبه جدی بر سر یک موضوع هستند.

15 آذر 1401

امیدهای فردا در فرهنگسرای سلامت

نشست امیدهای فردا با موضوع ارائه راهکارهای مناسب رفتار با بچه ها زیر 6 سال روز سه شنبه در فرهنگسرای سلامت برگزار می گردد

14 آذر 1401

کاشت هزاران گل فصلی و دائمی در معابر و بزرگراه ها

بیش از 26 هزار نشاء فصلی ودائمی در محدوده بزرگراه ها و بوستان های منطقه13 کاشته شد.

7 آذر 1401
تعداد: (282)