ممنوعیت به کارگیری بچه ها در نیروهای خدمات شهری ، آخرین خبر از ایجاد قبرهای خانوادگی

به گزارش وبلاگ ملیسا، معاون خدمات شهری شهرداری تهران به احداث 1500 هکتار از کمربند فضای سبز شهر تهران در امسال اشاره نمود و گفت: در حوزه آتش نشانی نیز چهار ایستگاه به بهره برداری رسیده و 19 زن به عنوان آتش نشان در امسال فعالیت خود را شروع نموده اند که این موضوع یک تمرین و آزمایش خوبی برای شهرداری تهران بوده است.

ممنوعیت به کارگیری بچه ها در نیروهای خدمات شهری ، آخرین خبر از ایجاد قبرهای خانوادگی

به گزارش وبلاگ ملیسا،حسین نظری در این باره اضافه کرد: بعلاوه ساماندهی دستفروشان در خلازیر و امام زاده صالح به خوبی اجرایی شده و در سطح شهر تهران ساماندهی شدند.

او در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بهسازی و ساماندهی بخش عروجیان در بهشت زهرا (س) صورت گرفته است از پیگیری احداث میادین میوه و تره بار اطلاع داد و گفت: 100 بازاری که وعده احداث آنها داده شده بود توفیق لازم را نداشت که دلیل آن نیز عدم تامین زمین بود. به هر روی 14 کلنگ زنی صورت گرفته و 47 بازار نیز در حال ساخت است. از سوی دیگر مناسب سازی میادین در دستور کار بوده که توفیقات خوبی حاصل شده است.

معاون شهردار تهران گفت: بهشت زهرا(س) پنجشنبه و آدینه پایانی سال به مدت دو روز به صورت 24 ساعته درهایش به روی مردم باز خواهد بود؛ اما خود شهروندان باید کمک نمایند و با همراهی در مدیریت ترافیک محدوده ما و نیروهای راهور را کمک نمایند.

نظری در پاسخ به سوالی در مورد به کارگیری بچه ها در میان نیروهای خدمات شهری گفت: استفاده از کارگرانی که به سن قانونی نرسیده اند، ممنوع است و این موضوع به پیمانکاران گوشزد شده تا از این کار خودداری نمایند اما در سال آینده این موضوع در دستور کار واقع شده است و یکی از مواردی است که در انعقاد قراردادهای تازه با پیمانکاران هم به گونه ای عمل می گردد که جلوی وقوع چنین اتفاقاتی گرفته گردد.

نظری در پاسخ به سوالی در مورد ایجاد قبور خانوادگی تازه در بهشت زهرا(س) گفت: قبور خانوادگی از گذشته در بهشت زهرا وجود داشته اما تازها درخواست های مردمی برای فروش پنج قبر یا تعدادی قبر در کنار یکدیگر وجود داشته که این قبور محصور نیستند و نخواهند بود. لذا موضوع در هیات مدیره بهشت زهرا (س) مطرح شده ولی هنوز به تصویب نرسیده است.

او درباره تخریب سرویس های بهداشتی در بهشت زهرا(س) و احیانا به کارگیری زمین ناشی از این تخریب برای تدفین، توضیح داد: در سال های پیش محدوده ای به عنوان سرویس بهداشتی قرار داشته که پس از تخریب بعدها گل و گیاه در آن کاشته شده و بعدا در طراحی تازه برای توسعه بکار گرفته شده، بی تردید در هیات مدیره بهشت زهرا(س) تصمیم گیری ها بسیار سخت است و باید آینده نگری نیز مد نظر قرار گیرد که این بر سختی کار می افزاید.

منبع: همشهری آنلاین

به "ممنوعیت به کارگیری بچه ها در نیروهای خدمات شهری ، آخرین خبر از ایجاد قبرهای خانوادگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت به کارگیری بچه ها در نیروهای خدمات شهری ، آخرین خبر از ایجاد قبرهای خانوادگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید