نظارت بر آلایندگی واحدهای صنعتی به طور مستمر انجام می شود

به گزارش وبلاگ ملیسا، مدیرکل محیط زیست استان سمنان گفت: پایش های محیط زیستی به صورت مستمر از طریق نیروهای محیط زیست در سطح استان سمنان برقرار است.

نظارت بر آلایندگی واحدهای صنعتی به طور مستمر انجام می شود

بهرام علی ظاهری، مدیرکل محیط زیست استان سمنان گفت: پایش های محیط زیستی به صورت مستمر از طریق نیروهای محیط زیست در سطح استان سمنان برقرار است.

وی اضافه نمود: پایش های مستمر محیط زیستی چه به صورت حضوری و چه به صورت آیتم های آلایندگی و آزمایشگاهی هم از طریق عوامل محیط زیستی و هم از طریق بررسی های خوداظهاری که از طریق آزمایشگاه ها انجام می شود مورد رصد و پایش نیروهای محیط زیست قرار می گیرد.

مدیرکل محیط زیست استان سمنان گفت: نیرو های اداره کل مستقر در ادارات محیط زیست جوابگوی سؤالات مردم در مباحث مختلف هستند و تلفن گویای 141 و شماره مستقیم اداره محیط زیست 33373803 در استان به صورت دائمی آماده جوابگویی هستند؛ بنابراین هر گونه شکایتی بر اساس گزارش های مردمی در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار می گیرد.

ظاهری با اشاره به اینکه پایش و نظارت فعالیت 2 هزار واحد صنعتی فعال استان سمنان به صورت فصلی انجام می شود گفت: از ابتدای سال تا کنون 48 واحد صنعتی به عنوان صنایع آلاینده محیط زیست در استان سمنان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر واحدهای صنعتی آلاینده مربوط به شهرستان گرمسار (واحدهای تصفیه دوم روغن) است گفت: محیط زیست از طریق پایش و شناسایی واحدهای آلاینده به عنوان ابزار بازدارنده از ادامه روند آلایندگی واحدهای صنعتی جلوگیری می کند و این رویکردی است که محیط زیست آن را با جدیت دنبال می کند.

وبلاگ ملیسا سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نظارت بر آلایندگی واحدهای صنعتی به طور مستمر انجام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت بر آلایندگی واحدهای صنعتی به طور مستمر انجام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید