نمونه هایی از دکوراسیون پذیرایی لاکچری

به گزارش وبلاگ ملیسا، ایده یک دکوراسیون پذیرایی لاکچری و لوکس می تواند در تخیل یک فرد تا یک فرد دیگر بسیار متفاوت باشد. سالن پذیرایی، در بیشتر خانه ها در مرکز خانه قرار می گیرند. بنابراین تمرکز برای طراحی و کوشش برای زیباسازی عمومی ترین بخش خانه کاری مناسب است. ممکن است شما دکوراسیون پذیرایی لاکچری را به صورت یک اتاق سنتی و کلاسیک ببینید که دیوار آن با تخته چوب پوشیده باشد، لوستری بزرگ و با شکوه در وسط پذیرایی که چراغ های بسیاری داشته باشد و فضا را بی نهایت روش کند، مبلمان های چوبی و کلاسیک و پرده های سنگین و به طور کل تزیینات سنگین و شلوغ. یا برعکس همه این موارد دکوراسیون پذیرایی لاکچری، سالن پذیرایی لوکس و لاکچری رویایی شما فضایی مدرن باشد که دور تا دور آن با شیشه های بزرگ احاطه شده است، با مبل های خطی و ساده و جایگاه های برجسته زیبا. دکوراسیون پذیرایی لاکچری ایده آل شما هر چه باشد، ما در اینجا برای شما نمونه هایی از طراحی و دکوراسیون پذیرایی لاکچری آورده ایم که شما می توانید آن ها را به کار برده و یا از آن ایده بگیرید.

نمونه هایی از دکوراسیون پذیرایی لاکچری

چند نمونه دکوراسیون پذیرایی لاکچری

سیاه و طلایی

در دکوراسیون پذیرایی لاکچری انتخاب رنگ یکی از بخش های اساسی است. برای ایجاد دکوراسیون پذیرایی لاکچری به سراغ رنگ هایی بروید که خودشان به تنهایی لاکچری و لوکس هستند. وسایل و اشیا کلاسیک را انتخاب کنید که ظاهری کلی و در عین حال کم رنگ را نشان می دهند و اجازه دهید که غم و اندوه سیاه و درخشانی رنگ طلایی بر اتمسفر و فضای کلی دکوراسیون پذیرایی لاکچری شما مسلط گردد.

مبل مخملی لوکس و لاکچری

یک اتاق پذیرایی معمولی را با یک کاناپه مخمل کاملاً مناسب، به یک فضای لوکس و لاکچری تبدیل کنید. درخشش مجلل، بافت و احساس غنی از مخمل در دکوراسیون پذیرایی لاکچری شما، شیک و لوکس بودن را به وجود می آورد.

سقف های تابوت

سقف های تابوتی در دکوراسیون پذیرایی لاکچری، انواع سقفی هستند که به یاری چوب، گچ، کناف و یا هر چیز دیگری، شکل حفره و تابوت در سقف پیدا می نمایند. نوع پوشش سقف شما، دکوراسیون پذیرایی لاکچری را تکمیل نموده و ظاهر آن را زیبایی می بخشد. سقف های تابوتی جذابیت خاصی به اتاق پذیرایی می بخشد و فضایی کاملاً لوکس و سلطنتی به وجود می آورد.

گودال

طرح گودال و حفره، طرحی است که در سال های اخیر برای دکوراسیون پذیرایی لاکچری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این طرح برای پذیرایی شما مدرن، متفاوت، جالب و خیره نماینده است. نمای جایگزین اتاق پذیرایی گود با طرح های معمولی و روزمره مخالف است.

آکسسوار در دکوراسیون پذیرایی لاکچری

لامپ های برنجی براق

چند وسیله براق و مجلل اضافه کنید تا به دکوراسیون پذیرایی لاکچری شما جلوه خاص ببخشد. این لامپ های برنجی براق، بی پایان ظریف و درخشان هستند. این همان چیزی است که، هنگامی که می خواهید یک نسخه سریع فانتزی داشته باشید، به آن نیاز دارید.

دیوارهای شیشه ای

دیوارهای عظیم و باز شیشه ای در دکوراسیون پذیرایی لاکچری شما، فوراً به فضای گسترده و لوکس تبدیل می گردد. بگذارید اتاق فضا را تنفس کند. دیوار را تمیز کنید، درهم و برهمی و بسیاری از افزودنی های اضافی آن را بردارید. عظیم زندگی کنید و همه چیز را عظیم کنید.

یک فرش پشمی

وقتی فضای زیادی برای اتاق پذیرایی خود ندارید، برترین گزینه این است که آن را زیبا و دنج جلوه دهید. یک بخش چرمی، کوسن مبل و یک فرش پشمی آن چیزی است که شما به آن نیاز دارید. چه کسی به فضای بسیار عظیم نیاز دارد، وقتی فرشی دارید که به میزان کافی مجلل، لاکچری و راحت باشد که بتوانید روی آن بنشینید و دراز بکشید!

لوسترهای عظیم

برترین ایده ها و طرح های دکوراسیون پذیرایی لاکچری و لوکس، همواره شامل یک یا چند لوستر افسانه ای است. لوسترها اصلی ترین جاذبه های اتاق پذیرایی و یا حتی نشیمن هستند. این لوستر می تواند به سرعت، یک اتاق را از حالت معمولی به یک پذیرایی لاکچری و شیک تبدیل کند. بگذارید همه جا با لوستر شما بدرخشد. می توانید از رنگ طلایی یا نقره ای استفاده نموده و رنگ لامپ های خود را هم، متناسب با آن خریداری و انتخاب کنید. رنگ طلایی پیشنهاد اصلی ما به شما است؛ چرا که به ذات درخشش فوق العاده و لاکچری دارد. یک لوستر طلایی در کنار یک سقف یا دیوار سفید، تمام آن چیزی است که شما برای دکوراسیون پذیرایی لاکچری به آن نیاز دارید.

منبع: اتاق

به "نمونه هایی از دکوراسیون پذیرایی لاکچری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمونه هایی از دکوراسیون پذیرایی لاکچری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید