چراغ مطالعه مجذوب کننده شیائومی

به گزارش وبلاگ ملیسا، شیائومی برای اولین بار در فوریه 2021، Midian Zero Blue Music Atmosphere Light را ا با یک اسپیکر بلوتوث در اختیار گرفت. محصولی که به وسیله آموزشگاه علوم چین در دانشگاه نانچانگ ساخته شده بود. این لامپ نور آبی مضر ساطع نمی کرد. این تیم اکنون از محصول مشابهی رونمایی نموده است که چراغ مطالعه حسگر نور Midian نام دارد.

چراغ مطالعه مجذوب کننده شیائومی

به گزارش وبلاگ ملیسا، چراغ مطالعه Midian دارای منبع نور LED طلایی-زرد اصلی است که بر پایه LED طلایی-زرد زیرلایه سیلیکونی به عنوان هسته ساخته شده است. لامپ خواندن و نوشتن محافظ چشم از طراحی نوری دو حلقه استفاده می نماید که نور سفید و آبی را با یکدیگر ادغام می نماید.

این چراغ مطالعه دارای یک الگوریتم هوشمند حسگر نور است. پس از روشن شدن عملکرد حسگر نور، مقدار لامپ میز نسبت به نور محیط اطراف را آنالیز می نماید، سپس به وسیله این الگوریتم هوشمند، روشنایی لامپ خروجی را بطور اتوماتیک تنظیم می نماید. روشنایی دسکتاپ همواره بین 500 تا 750 لوکس خواهد بود.

Midian از تراشه های LED سفید با کیفیت بالا، نور سفید گرم 4000K و CRI بالااستفاده می نماید. نور مرکزی نیز می تواند به 2000LuX برسد. این چراغ مطالعه دارای طراحی نوری حلقه ای شکل می باشد که یک منطقه نوری در مقیاس بزرگ را به ارمغان می آورد، تجربه نورپردازی نرم تری را ارائه می دهد و همه جزئیات را قابل مشاهده می نماید. چراغ مطالعه حسگر نور Midian با قیمت خرده فروشی 125 دلار به فروش می رسد. اما در مدت زمان سرمایه گذاری جمعی با قیمت 62 دلار عرضه می گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "چراغ مطالعه مجذوب کننده شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ مطالعه مجذوب کننده شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید