کلکسیون شگفت انگیز 13 میلیون پوندی ماشین های لوئیس همیلتون، عکس

به گزارش وبلاگ ملیسا، تهران (پانا) - برای همه مجذوب کننده است که بدانند در گاراژ لوئیس همیلتون بهترین چهره حال حاضر اتومبیلرانی جهان چه ماشین هایی به چشم می خورد و او که در امر خودرو تخصص دارد خرید کدام ماشین ها را ترجیح داده است.

کلکسیون شگفت انگیز 13 میلیون پوندی ماشین های لوئیس همیلتون، عکس

برای یک روز، لوئیس همیلتون باش! این اعجوبه فرمول یک با داشتن ثروتی بالغ بر 300 میلیون پوند می تواند از برترین اسباب بازی های پسرانه لذت ببرد. این پسر خیلی خوب می داند که چطور پول هایش را خرج کند.

ستاره فرمول یک که در کسب عنوان قهرمانی این مسابقات با میشائیل شوماخر برابر است، خارج از پیست، ناوگانی از خودروهای شگفت انگیز به ارزش 13 میلیون پوند دارد.

البته که وقتی راننده فرمول یک باشی دیوانه انواع ماشین ها هستی، از سوپراسپورت ها گرفته تا کلاسیک ها. او دو گاراژ برای خودروهایش دارد، یکی در موناکو و دیگری در لس آنجلس. همیلتون قبلا گفته بود: من اطلاعات زیادی در خصوص هنر ندارم. چیزی که خوب بلد هستم ماشین است و در خصوص ماشین ها هم بسیار دقیق هستم.

جالب اینجاست که او کامیون یدک کش هم دارد و وقتی نمی خواهد با ماشین خودش به خانه برگردد کامیون می آید و ماشین را از رستوران یا کلاب یا هرجایی که باشد برمی دارد و می برد.

نگاهی به چند تا از ماشین های لوکس کلکسیون همیلتون می اندازیم.

پاگانی زوندا 760 LH

کمیاب ترین ماشین همیلتون پاگانی زوندای 1.6 میلیون پوندی است که کاملاً برای او ساخته شده است. نمای بیرونی و داخلی به رنگ بنفش است و به درخواست این ستاره ورزشی به جای گیربکس معمولی گیربکس دستی در آن تعبیه شده است. او یک بار گفته بود: رانندگی با زوندا وحشتناک است. صدایش فوق العاده است اما هندلینگش نه. به همین علت بود که همیلتون در سال 2015 دچار تصادف شد و آسیب قابل توجهی به ماشین رسید.

شلبی 427 کبری 1966

باارزش ترین خودرو در کلکسیون همیلتون همین ماشین کلاسیک خیره کننده است. گفته می گردد که این خودروی کمیاب 4 میلیون پوند می ارزد و به ندرت امکان دارد این ماشین را جایی ببینید مگر اینکه آن را در امتداد بزرگراه ساحلی اقیانوس آرام در لس آنجلس دیده باشید. قبلاً همیلتون دختر مورد علاقه اش یعنی نیکول شرزینگر را با این ماشین به گردش می برد.

لافراری

هر خودرو دوستی که می خواهد سرمایه خود را بیشتر کند یکی از این فراری های 1 میلیون پوندی دارد؛ یک کالای کلکسیونی دیگر که با گذشت زمان ارزشش افزوده می گردد. لافراری با توانایی رسیدن به حداکثر سرعت 217 مایل بر ساعت می تواند در عرض فقط 2.4 ثانیه به سرعت 62-0 مایل بر ساعت برسد، به این معنی که این ماشین سریع ترین ماشین همیلتون است. فوتبافهرست های مطرحی از جمله پیرامریک اوبامیانگ و هیونگ مین سون هم این ماشین با چنین سرعت فضایی را که می تواند مانند ماشین مسابقه ای باشد را می رانند.

مرسدس AMG پروژه یک

لوئیس قبلاً دستش را روی پروژه یک گذاشته که حتی قرار نیست تا سال آینده به بازار عرضه گردد. او به شدت در فراوری خودروی اسپرت هیبریدی پلاگین که قادر به رسیدن حداکثر سرعت 217 مایل بر ساعت است، مشارکت داشت. قرار است تنها 275 عدد از این ماشین با قیمت حدود 2 میلیون پوند فراوری گردد. حالا 274 تا از این ماشین ها بسازید چون همیلتون همین الان هم یکی از این ها را دارد.

مرسدس SLS-AMG مشکی

او قبلاً یکی از سری های SL مشکی را خریده پس چرا SLS را هم به مجموعه اش اضافه نکند؟ همیلتون که عاشق سرعت است این ابرخودرو که سریع ترین مرسدس در حال فراوری است را به گاراژ خود اضافه نموده است. این SLS با موتور 6.2 لیتری V8 با قدرت 622 اسب بخار می تواند به حداکثر سرعت 196 مایل بر ساعت برسد. بعلاوه در تنها 3 ثانیه به سرعت 60-0 مایل بر ساعت می رسد و ماشینی ایده آل برای ارضای احتیاج به سرعت همیلتون است. انتظارش می رود که قیمتش 230 هزار پوند باشد.

مک لارن P1

همیلتون با وجود جدایی از تیم مسابقه ای مک لارن، نمی تواند از کارفرمایان سابقش خیلی ناراحت باشد چراکه در سال 2015 یک P1 دو میلیون پوندی به فهرست بلند بالای ماشین های گران قیمتش اضافه نمود. این P1 یک موتور بنزینی 3.8 لیتری توئین توربوی V8 دارد که در کنار یک موتور الکتریکی قرار گرفته است و به همین علت این ابرخودرو دارای مجموع قدرت 903 اسب بخار و گشتاور 980 نانومتری است. به بیان ساده تر، این ماشین سریع و پرقدرت است و حداکثر سرعتش 217 مایل بر ساعت است و زیر 2.7 ثانیه به 60-0 مایل می رسد.

فورد موستانگ شلبی GT500 1967

دومین خودروی کلاسیک که بخشی از ناوگان همیلتون است. هواداران فیلم هالیوودی Gone In 60 Seconds این خودرو را که شبیه یکی از مدل های النور در فیلم است، بلافاصله تشخیص می دهند. همیلتون این خودرو را به وسیله فروشگاه کلاسیک سرگرمیی اوکلاهوما با هزینه اضافی سفارشی کرد. این ماشین ها در مزایده ها تا 750 هزار پوند هم به فروش می فرایند. با این حال، بعید است که همیلتون قصد فروش این ماشین را داشته باشد.

بقیه برترین ها

زمانی که مرسدس میباخ 6 در سال 2016 معرفی گردید، همیلتون دستش را روی آن گذاشت. این کوپه 2*2 کاملاً برقی است و قبل از شارژ مجدد می تواند تا 200 مایل برود. همیلتون بعلاوه یک مرسدس دیگر دارد؛ میباخ S600، که خودرویی لوکس با راننده است که به وسیله پارتیشنی صندلیهای جلویی از عقبی ها جدا می شوند. هردوی این ماشین ها مجموعاً 800 هزار پوند می ارزند.

همیلتون بدش نمی آید محض تنوع چهارچرخ را با دوچرخ عوض کند و گاهی اوقات با موتورکراس هوندا CRF450RX شش هزار و پانصد پوندی خود به جاده های خاکی کالیفرنیا می رود.

گاهی هم با ماشین ساحلی مَوریک X3 بیست هزار پوندی اش به سرگرمی در جاده های شنی می رود. این خودروی برقی مناسب برای جنگجویان محیط زیستی است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کلکسیون شگفت انگیز 13 میلیون پوندی ماشین های لوئیس همیلتون، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلکسیون شگفت انگیز 13 میلیون پوندی ماشین های لوئیس همیلتون، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید